Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger kompagnon til opstart af rejseportal

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Aug 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Att. til alle med interesse i rejsebranchen :-)

Jeg har arbejdet on and off i 2 år på at lave en rejseportal, der skal adskille sig fra de andre sites på markedet. En rejseportal der kan tilbyde andet end blot at booke fly, hotel og bil, men også være et værktøj i hele planlægningsfasen af rejsen. Derudover vil portalen kunne tilbyde "den personlige rejseplanlægger", som kan tilrettelægge alt for rejsende grupper, virksomheder, foreninger og lignende. Sitet vil på den ene side imødekomme den nye trend om at rejse individuelt og have al tilgængelig info, og på den anden side kunne tilbyde at få skræddersyet en grupperejse af sin egen personlige rejseplanlægger - glem alt om pakke og charterrejser.

Dette er den korte indledende beskrivelse, og jeg er naturligvis ikke interesseret i at blotte de nøjagtige detaljer her om min rejseportal, men håber at det giver en god indikation på hvad den kan tilbyde. Indtjeningen vil ske via flere forskellige veje, bl.a. affilliates, annoncering, samarbejdsaftaler, support, grupperejser, mv.

I starten havde jeg forestillet mig at jeg selv skulle stå for hele opstarten af rejseportalen, men jeg er nået frem til at jeg vil have en stærk sparrings- og forretningspartner, der kan supplere mig både på det faglig, idérige og strategiske plan. Dels fordi at projektet er for omfattende for en person, og dels fordi at 2 hoveder giver langt bedre forudsætninger for at gøre projektet til en succes, da man hurtigt kører fast når man er helt alene.

Mine egne forudsætninger for dette projekt er 6 år i rejsebranchen med erfaring inden for stort set alle områder som salg, markedsføring, grupperejser, produktudvikling og destinationsdrift i både ind- og udland. Jeg har rejst i store dele af verden og har oplevet mere end de fleste. Mine styrker er at jeg har stor viden inden for rejsebranchen, har fingeren på pulsen og ved hvad der rører sig. Derudover har jeg erfaring som rejseskribent og har stor interesse for det journalistiske.

Den kompagnon jeg søger til dette projekt skal være villig til at investere en masse tid og kræfter, sammen med mig, og brænde for at få projektet op at køre. Ingen af os vil tjene en krone i løn før der begynder at komme omsætning, så det vil selvfølgelig være på fritidsbasis indtil vores "busines" er igang. Til gengæld koster det dig næsten ingenting at involvere dig i dette, da vi ikke har andre startudgifter end domæne, webhotel og registrering.

Jeg foretrækker at du er 24-32 år og bor i Kbh-området, så vi ikke har langt til hinanden, når vi skal stikke hovederne sammen. I opstartsfasen vil det kræve en del tid sammen, men ellers vil vi også i stort omfang kunne arbejde hver for sig og kommunikere via nettet.

Som udgangspunkt søger jeg en med kompetencer inden for følgende (ikke nødvendigvis alle!):

- programmering og design af hjemmesider, salg (og evt markedsføring), mundtlig og skriftlig formulering, sprogkundskaber (min. flydende engelsk), nogle års erfaring fra service- eller rejsebranchen (evt som iværksætter) og frem for alt, en seriøs forretningspartner der vil investere en masse tid og kræfter i projektet :-)

Ovenstående er kun en pegepil, da der kan være mange andre gode kvalifikationer og din baggrund behøver ikke nødvendigvis ligne min, så længe du kan se dig selv bidrage stærkt til projektet med dine kompetencer. Det handler heller ikke kun om kompetencer, men i høj grad også om at du har interessen og lysten.

Det er naturligvis også vigtigt at vi har den rigtige kemi, hvis vi skal starte en virksomhed op sammen. Hvis du er en ildsjæl som jeg, glad og udadvendt, ambitiøs og tror på muligheder frem for begrænsninger, så er du af den rette støbning. Som person vil det kun være et plus hvis du er en livsnyder som er glad for rejser, mad, sport og lignende.

Håber på feedback og henvendelser fra interesserede :-)

Tilmeldt 22. Aug 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det virkelig passe at mit indlæg ikke vækker interesse hos én eneste her på Amino.dk?

 

Tilmeldt 1. Oct 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 02:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Globetrotter

Jeg driver et par sites (som ejende partner) i hotel- og rejsebranchen, og er interesseret i at høre lidt mere om dine idéer. Det jeg kunne bruge, er noget som på en brugervenlig og indbydende måde, kan gøre det let (og måske sjovt?) at planlægge og bestille sin ferie, forretningsrejse og hvad der ligger imellem.

Kan du leverer f.eks. arbejdskraft, idéer eller lignende, kan jeg bidrage med det samme (eller eventuel kapital). Ligeledes er der god mulighed for, at kunne benytte trafik fra de eksisterende sites, til at skabe omsætning for dette. Det hele afhænger naturligvis af hvad du præcist går og har i tankerne.

Jeg håber du forstår, at jeg på dette tidspunkt ikke ønsker at fremhæve de virksomheder jeg samarbejder med i et offenligt forum, men hvis du sender mig en privat besked med dit telefonnummer, så vil jeg gerne kontakte dig for at høre lidt mere om dine planner og i forlængelse fortælle dig om mine.

 

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes ellers dit projekt lyder som en god idee, især fordi den er baseret på dine egne erfarring i brachen. Held og lykke med det

Tilmeldt 22. Aug 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Moose,

Mit projekt er stadig højest aktuelt, og jeg er meget interesseret i at høre mere fra dig. Det lyder til at du har en pæn portion nyttig erfaring med webportaler inden for samme branche :-)

Kan du ikke starte med at sende mig en email, så skal jeg kontakte dig med mere info om hvad jeg har i tankerne.

Så tager vi en snak derfra!

Mvh Andreas

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Jan 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

moose:

Hej Globetrotter

Jeg driver et par sites (som ejende partner) i hotel- og rejsebranchen, og er interesseret i at høre lidt mere om dine idéer. Det jeg kunne bruge, er noget som på en brugervenlig og indbydende måde, kan gøre det let (og måske sjovt?) at planlægge og bestille sin ferie, forretningsrejse og hvad der ligger imellem.

Kan du leverer f.eks. arbejdskraft, idéer eller lignende, kan jeg bidrage med det samme (eller eventuel kapital). Ligeledes er der god mulighed for, at kunne benytte trafik fra de eksisterende sites, til at skabe omsætning for dette. Det hele afhænger naturligvis af hvad du præcist går og har i tankerne.

Jeg håber du forstår, at jeg på dette tidspunkt ikke ønsker at fremhæve de virksomheder jeg samarbejder med i et offenligt forum, men hvis du sender mig en privat besked med dit telefonnummer, så vil jeg gerne kontakte dig for at høre lidt mere om dine planner og i forlængelse fortælle dig om mine.

 

 

 

 

Har sendt en PM

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)