Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aviser på nettet!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Til et lille projekt, kunne jeg godt bruge lidt hjælp til at finde de mange aviser der også har et website. De gængse som Politiken, Berlingske, BT, Ekstra sprøjten osv. har jeg fat i, men der er garanteret mange egns-aviser / lokal-aviser, som jeg ikke lige har fod på.

Så post venligst dine favoritter samt de lokalaviser du kender til i dit lokalområde.

På forhånd tak Smile



Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket niveau taler vi her?

Er det Fyens Stiftstidende og Jyskevestkysten, du gerne vil have adresser på, eller er det Frederiksborg Amts Avis, Hillerødposten eller Bryggebladet, du er ude efter?

Nogen over- eller undergrænse for størrelsen?

Opdatering:

Uanset størrelsen er her i hvert fald nogle links, der indeholder rigtigt mange aviser:

Først Det Kongelige bibliotek, der har en oversigt over alle aviser og tidsskrifter (med indleveringspligt, går jeg ud fra).

Dernæst Eniro med en stor oversigt over aviser.

Og til sidst nogen, der hedder Avisoversigten, som også remser en del aviser op.

 

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er i princippet alle niveauer, men for aviser der har daglige eller ugentlige nyheder. Nyhederne kan være ganske alm. nyheder som du ser dem fra TV, men også gerne erhverv, sport mm. Det må godt være store anerkendte aviser og ikke mindst små lokal-aviser som sjældent når længere ud end i ... lokalområdet! Det er dog kun aviser der har et website, der er interessante. Det er ikke specialaviser/magasiner som Ingeniøren, Bil & Båd og lignende.

Helt perfekt ville det være hvis man kunne poste det sådan her:

Politiken - http://www.politiken.dk/
Vestegnen - http://www.vestegnen.dk/

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Artik Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

 Århus Onsdag - http://www.aarhusonsdag.dk/

Kan du røbe mere omkring dit projekt? 

Arbejder lige pt. med et velgørenhedsprojekt som hedder The Turtle Poster, hvor jeg forsøger at samle penge ind til de truede havskildpadder.

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Tilmeldt 3. Jun 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener newz.dk havde nogle problemer ved at deeplink'e til andre danske siders artikler, på trods af at de (om)skriver nyhederne selv.

Og google's nyhedsportal har vist også fået enkelte forbud rundt omkring i verden, og må kun bruge små 2 liniers citater fra andre sider. Så der er vist en del rettighedsmæssigt der skal kigges på :)

Men held og lykke med projektet!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)