Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Horrible priser....

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 Jeg er på udkig efter en kurer, som kan levere mine pakker.

 Jeg sælger både til folk i Danmark og til folk i udlandet.

 Normalt tager jeg bare på posthuset og sender pakken, men vil egentlig gerne have en aftale med en virksomhed hvor jeg kan booke afhentning af pakker online. Prøvede TNT og fik konto. Tastede mål og vægt ind og prisen......1600 kroner!!!!!!!! Jeg var målløs...For en pakke der vejede 1700 gram og målte 30cm x 24cm x 19 cm.......Gik på posthuset og sendte pakken som Carry On Cash med forsikring til 341 kroner.

Er der nogen der kan anbefale en kurer som har rimelige priser? Jeg vil gerne have en aftale hvor jeg kan booke afhentning af mine pakker online. Prisen må gerne være en lille smule dyrere end Post Danmark, men indenfor rimelighedens grænser...

 

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

jake2008:

Hej,

 Jeg er på udkig efter en kurer, som kan levere mine pakker.

 Jeg sælger både til folk i Danmark og til folk i udlandet.

 Normalt tager jeg bare på posthuset og sender pakken, men vil egentlig gerne have en aftale med en virksomhed hvor jeg kan booke afhentning af pakker online. Prøvede TNT og fik konto. Tastede mål og vægt ind og prisen......1600 kroner!!!!!!!! Jeg var målløs...For en pakke der vejede 1700 gram og målte 30cm x 24cm x 19 cm.......Gik på posthuset og sendte pakken som Carry On Cash med forsikring til 341 kroner.

Er der nogen der kan anbefale en kurer som har rimelige priser? Jeg vil gerne have en aftale hvor jeg kan booke afhentning af mine pakker online. Prisen må gerne være en lille smule dyrere end Post Danmark, men indenfor rimelighedens grænser...

 

Hej

Der er flere muligheder, men det afhænger af hastighed hvormed du ønsker pakkerne frem til modtager. At TNT var dyrer skyldes formodenlig at du men ikke har forhandlet prisen med den. Så tager de udgangspunkt i deres standard prisen som er vanvittig høje.

En mulighed kunne være DPD som faktisk har nogle gode priser til udlandet. transittiden er typsik 1-4 dage for Europa. (prisen kan forhandles)

Er du til kurertransport kan Link logistics www.linklog.dk  anbefales da du her får nogle rigtigt gode kurerprisen (tal med konsulent)

 

Mvh

Ravn

 

 

 

Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Giv gerne os et kald, tror godt at vi kan hjælpe dig.

 

Giv mig evt. et kald på 70 20 81 10, i morgen mandag.

 

Mvh.

 

Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en der kan hjælpe dig til en fornuftig og god pris.

Kontakt os på tlf. 25 34 01 00

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Du må meget gerne sende mig en email (eller skrive herinde) hvad det præcist drejer sig om.

 

Hvor mange pakker og hvad er gennemsnitsmål og er du interesseret i et samarbejde vedrørende Danmark (dog kun den brofaste del) ?

 

VH Jørgen Olsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen.

Ja vi er interesseret i et samarbejde.

Men kontakt mig på tlf. 25 34 01 00  så vi kan få et møde i stand hvor detaljer og andet kan diskuteres.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)