Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.svommepigerne.dk ??

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 05
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu mååå jeg simpelthen ha´stillet min nysgerrighed.......jeg er indtil flere gange stødt på http://www.svommepigerne.dk/  når jeg googler rundt på nettet, hvad f..... er det/betyder det??
 
 
Mvh.
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Devo,

 
PAS... men det ligner mest af alt en tll./adresse - måske en lokal forening eller et data udtræk fra f.eks. KOB....
 
Men helt klart noget at være nysgerrig på
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Siden er hosted på en server der står hos Krak og domænet registreret af B2B Hostmaster / Krak Drift, som ligeledes står for navneserveren det ligger på. Serverens hostnavn er privat1 og går man ind på serverens IP adresse via en browser står der følgende:

"Der er ikke oprettet noget website på PRIVAT1 for denne webadresse.

Kontakt IT-afdelingen"

Om det betyder at medarbejderne har private sider liggende der eller hvad det gør skal jeg ikke kunne sige, men nu har du fået oplysningerne, så kan du selv udtænke teorier ;)
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg læser den liste så er det en komplet liste over alle virksomheder i nordjyllandsamt.

Jeg kender en del af de firmaer fra de år jeg har boet på ålborg kanten.
 
En god ting at have for eks. en trykker der vil udvide sin kundekreds og så er den jo GRATIS

Venligst

René Buch

Tilmeldt 6. Dec 05
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

aaahhaaa......nu vil jeg læne mig tilbage, og svælge mig i selvopfundne konspirationsteorier - men indrømmet, navnet på siden er sgu da lidt fængende.

Tak for svar.
 
Mvh. 
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/20/2006 3:05:36 PM Forfatter: DEVO

 men indrømmet, navnet på siden er sgu da lidt fængende.

Jah.... hvordan kommer man om ved sådan en side ved bare at surfe lidt på nettet?
 
mvh Hans
Tilmeldt 6. Dec 05
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 06:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans

Jeg er stødt på den omtalte hjemmeside, stort set hver gang jeg søger efter virksomhedsoplysninger. - Den plejer som regl at forekomme som den sidste side i google rækkeflg......Ikke noget suspekt her :-)
 
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)