Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Links til interessante nyhedsbreve

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 05:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Udover nedennævnte nyhedsbreve, som alle handler om nyheder, idéer, innovation og iværksætteri, abonnerer jeg også på nogle meget branchespecifikke nyhedsbreve, som nok kun få her på Amino ville have glæde af, men de fleste af Jer vil forhåbentlig finde disse interessante.
 
Hilsen
Flemming
 
 
 
Inventor Focus innovationssystem
Just nu söker och erbjuder både uppfinnare och företag mer än 1160 konkreta samarbeten i Inventor Focus system som har 25 licensanslutna kommun och länspartners från Vindeln i norr till Helsingborg i söder
 
Tack för att du prenumererar på våra nyhetsbrev
 
Med Bästa Hälsningar
www.inventorfocus.nu
 
Stefan Wiklund
Grundare och ansvarig för Inventor Focus innovationssystem
 
 
LabConfidential
LabConfidential bringer dugfriske artikler om prototyper, opfindelser og landvindinger fra udviklingshuse over hele verden. Dagligt screener LabConfidential teknologi- og forskningspublikationer, pressemeddelelser, nyhedsgrupper, blogs og teknologisites for at udvælge den bedste historie om kommende teknologi.

LabConfidential udgives af
Innovation Lab , der gennem en tæt dialog med virksomheder, forskningsinstitutioner og udviklingshuse verden over skaber overblik over den teknologiske udvikling og teknikkens anvendelse i fremtidens hverdag op til ti år frem. 
 
 
IVÆRKSÆTTEREN
IVÆRKSÆTTERENs nyhedsmail opsamler ugens iværksætter-nyheder fra hele
landet. Mailen er gratis, men af samme høje standard som magasinet.

Med venlig hilsen
Iværksætteren
Slotsgade 2, 5. sal
2200 København N

Du kan læse mere om vores forsendelser på:
http://ivaerksaetteren.ebrev.info/
 
 
 
TechConnect
TechConnect is a global technology outreach organization, dedicated to bringing together the world''s most promising IP and start-up companies across all industries and technology focus areas. TechConnect is founded upon the application of the academic Peer-Review process towards the evaluation of emerging technologies and early stage ven
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Fint nok. Så kan vi jo lige tilføje Skat & Råds Nyhedsbrev med det samme for dem som gerne vil holde sig orienteret om skattefaglige emner.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil så anbefale et par gode nyhedsbreve indenfor mit område:

- Dany Sullivans site og nyhedsbrev. Jeg vil anbefale at man betaler for den "fulde" version - det er ALLE pengene værd"!
 
- Mit eget nyhedsbrev, med lidt mere fokus på danske forhold - og naturligvis skrevet på dansk :)
Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt om både i Danmark

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)