Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af negleprodukter fra Kina

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Mar 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :-)

 Jeg er i gang med at starte en webshop op med salg af produkter til at lave negle.

Jeg har fundet nogle leverandører i Kina. Er der nogen der har erfaring omkring hvor stor/lille en ordre skal være?

Her tænker jeg også i forhold til fragt, er det måske muligt at få sendt en større papkasse, af gangen i stedet for at skulle bestille containere?

Er der nogen der kender noget til fragtpriserne fra Kina til Denmark? Kan man evt. se en oversigt over kg. priser?

 

På forhånd tak :-)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej

Du får nok mere en svært ved at finde en kinesis leverandør der gider sende relativt små ordre. Hvad ordre de som minimum acceptere indenfor "negle verdenen" skal jeg ikke kunne sige. Du vil formodenlig også være langt bedre tjent med at finde en  leverandør i Danmark eller indenfor EU.

Mvh

Ravn

 

 

 

 

 

Tilmeldt 25. Sep 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malni,

Jeg kan skaffe dig præcis de mængder, som du har brug for og stadig til fornuftige priser. Jeg bor i Kina og kender en leverandør til negle og alt der hører til. Skriv en mail til mig, så jeg ved hvad du skal bruge, hvor meget osv. Vedhæft gerne billeder, så jeg ved hvad du præcis går efter.

Min mail: Mousy58@Hotmail.com

 

 

 

Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malni,

Jeg er speditør og har eget firma der varetager og rådgiver om import, så jeg kan være behjælpelig med fragtpriser mv. og eventuel hjælp til leverandører hvis det stadigvæk skulle have interesse...

 

De herligste hilsner - Sune

Import Consulting and Services

E-mail: ics@forwarder.dk

Tlf.: 23235786

Tilmeldt 12. Apr 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det burde ikke være problem med stor eller lille ordre, det kommer bare an på hvem du handler med? du kan sagtens bruger ems til at sende en stor papkasse, ca. 100kr pr. kg. det tager mellem 4 til 6 dage.

Jeg er en kineser, jeg kan sagtens hjælpe dig med finder det lokale leverandører. du er velkommen til at kontakte mig hvis du stadigvæk har bruge for hjælpe.

Long Teng Import

www.kineiskantik.dk

42804098

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)