Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Letmoms.dk - Momsregnskab

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, denne sidde skulle jo nødig gå ram forbi ;)

 
Letmoms.dk Tilbyder et regnskabprogram, der hjælper med at få styr på momsregnskabet. Udviklet med uddgangspunkt i at det skal være så nemt og tidsparende som muligt.
Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ville nok give 700kr mere for at få SummaSumarum...
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Umiddelbart ser det ud til at være en lidt hæftig pris for en skabelon til Excel.

Er der i regnearket tage højde for repræsentation, køb og slag i udland mm? Kunne ikke lige umiddelbart se det, og er der ikke det er det jo faktisk misvisende.

Kan heller ikke se om der er kontering inkluderet. Ser ud til at man skal indtaste alle bilag mm, men uden kontering. Derved lever oplysningerne ikke op til de krav der fra Skat.

Så kort og godt er jeg desværre nød til at vende tomlen ned, da det for mig ser lidt ud til at være dobbeltarbejde, da alle tal alligevel skal indtastes andre steder.

SummaSummarum kan fås til 800 kr (plus moms ) med samme funktionalitet plus meget mere, og derfor mener jeg ikke at der er nogen umiddelbart fordel ved jeres produkt.

Kan selvfølgelig virke lidt farvet, da jeg selv forhandler SummaSummarum, men havde selv lavet et lignende Excell ark før for mange år siden, og det resulterede i nøjagtigt den samme problemstilling som beskrevet herover.

Ovenstående kommentarer er myntet på at man absolut vil lave skidtet selv - kan oftest betale sig at få andre mere kvalificerede til det

Held og lykke med projektet under alle omstændigheder.

PS: Hvorfor bruger i store kampesten som topgrafik til en produkt der hedder 'let'-moms? Bar lige en strøtanke...
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)