Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på levering af container fra Ho Chi Minh City Vietnam

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 18. Jan 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi er et firma som skal have leveret en 20 fods container fra Vietnam.

 

Vi har fået tilbud fra  Kuehne + Nagel A/S  på 16.000 kr all inclusive.

Er det rimmeligt eller er der nogen der har erfaring med billiger levering.

 

Hav en super dag

Per Kristensen

Keramikladen

Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder rimeligt, jeg ved at en 40" container ligger i ca. 30.000-32.000 kroner, når vi henter hjem.

Hilsen,

Claus

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det er svært at svare på udfra de meget sparsomme oplysninger beskrevet, men jeg mener bestemt det kan gøres billigere....både på 20' og 40'!    Mit råd ville være at indhente tilbud fra flere forskellige speditører såsom DSV, Geodis osv. Jeg er ganske overbevist om at det kan gøres billigere end det tidligere nævnte firma........

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 03:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan altid gøres billigere, men K+N har nu meget godt styr på deres ting og helt eget setup Vietnam, men check da lige 3-4 speditører mere; DSV, Schenker, Scan Logistics, Damco, Shipco.

Kunne være spændende at høre hvad de andre byder all inclusive..

 

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

 

.....der er bestemt delte meninger om det firma og deres setup generelt! - helt neutral mening herfra og favoriserer på ingen måde  Wink

Men lad os gerne høre nærmere, hvis du tager fat i flere speditionsfirmaer!

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Speditøren:

 

.....der er bestemt delte meninger om det firma og deres setup generelt! - helt neutral mening herfra og favoriserer på ingen måde  Wink

Men lad os gerne høre nærmere, hvis du tager fat i flere speditionsfirmaer!

 Hvad med at du fortalte os hvem det er du arbejder for.

 

Mvh

Ravn

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Kan ikke se hvordan det skulle hjælpe på det der er spurgt om og det emnet handler om!

.....måske man føler sig lidt stødt ???

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjahh det handler nu en gang om at du kritisere et firma uden ordenlig begrundelse, så er det jo nærliggende at spørge til hvem du selv repræsentere når du du har travlt med at kritisere andre!  Glem alt om at jeg skulle være stødt, for jeg er slet ikke i den branche.... jeg er såment bare kunde hos div. speditører (dog ikke hos firmaet du nævner) 

På mig virker det meget som at du er ude for at kapre kunder, da du ghentagende gange anbefale den sammen speditør (uden ordenlig begrundelse) !!  gad vide om du ikke arbejder hos den speditør?

 Mvh

Ravn

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Naah mener nu ikke jeg kritiserer og prøver bestemt ikke at kapre kunder, da det i øjeblikket er langt fra aktuelt for mit vedkommende.! Jeg håber da også at folk herinde kontakter speditionsfirmaer for en egentlig pris, transport gennemgang osv. osv. og kun bruger dette forum til at få lidt info og vejledning. Der er så mange ting i et forløb, at jeg mener det vil være den bedste tilgang for at have med transport at gøre.

Vi nævner vel alle de speditører og firmaer vi har haft de bedste oplevelser med....det har på ingen måde noget at gøre med at arbejde et sted!!! - igen, det er ikke aktuelt for mig da der er andre interesserer pt.! Husker jeg ikke helt galt har du selv anbefalet den speditør du sammenligner mig med! Jeg nævner skam blot de speditører jeg har gode erfaringer med i forskellige indlæg....men jeg kan da ikke se hvorfor jeg skal begrunde de firmaer når der gang på gang er beskrevet/begrundet herfor i utallige indlæg.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidst jeg kiggede var K+N stadig verdens største søfragt speditør og 3/4 på Luftfragt, og det bliver man ikke uden grund.

Men de er ikke de billigste, derfor skrev jeg at han skulle checke de andre, hvis jeg har glemt en enkelt eller 2 kan man jo bare gøre listen færdig.

Det må være essentielt, at vi herinde prøver at komme med hjælp i stedet for at forvirre spørgerne med random kritik og personlige kommentarer underbygget af absolut ingenting.

Speditøren, Der er mange herinde der kommer rigtig godt fra at sige; jeg arbejder hos XY og tror jeg kan tilbyde dig den rigtige løsning til en god pris, eller ved nøjagtigt hvem der kan, gør det i stedet for.

God weekend

//

 

 

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)