Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

sitevisning

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

 

jeg er lidt i tvivl om hvor meget site visning betyder for en hjemmeside.

 

eksempelvis kan jeg sige jeg har været inde på flere babybutikker som har måske 300-1000 visninger. og jeg har fundet en shop med næsten 6000 visninger.

det der undre mig er at selv om den er vist mange gange har den ikke en stor omsætning så dem med måske 300 har mere omsætning end dem med 6000 visninger

jeg har været inde og skrive på google site:hjemmesidens navn.dk

håber i kan hjælpe mig hurtig

 

hilsen

thomas

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke sikker på, jeg helt kan afkode, hvad du spørger om - men et forsøg: En "site:domæne.dk" viser, hvor mange sider på et domæne, Google kender. Det har ca. samme relevans for en webshops omsætning som koefficienten af bilers udstødningsgas en sommermorgen med en luftfugtighed på under 60% relativ.

Men du har ret: En shop med 300 sider kan sagtens omsætte for mere end en shop med 6.000 sider Smile

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

 

men er det noget jeg skal ligge vægt på hvis jeg er igang med at købe en webshop, det er vel positivt at den har så mange på google.

 

hvad kan jeg ellers måle siden på hvor populær den er, ved godt omsætningen, men vi skal have lagt mange nye varer ind så det skal nok komme.

det jeg også ligger vægt på er der er ca. 3000 tilmeldte nyhedsbrevet og det mener jeg er meget vigtig i børne baby branchen

 

hvad siger du til det

 

hilsen

 

thomas

 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Næ - du skal bare sikre, at Google har indekseret stort set det antal sider, shoppen har live. Antallet i sig selv er ligegyldigt.

Ellers er det jo programmeringen, synligheden og driftsikkerheden, der er vigtig.

Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

 Til syvende og sidst er en webshop, der har været drevet i en periode jo også en forretning. Forretninger har en såkaldt indre værdi og handles ofte til priser, der står i forhold til årlig omsætning hhv. fortjeneste.  Jeg tror, jeg i dit sted ville rådføre mig med en revisor.

 

Med venlig hilsen


Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

 

ja okay, men den har ikke har vildt stor omsætning det sidste år, men jeg mener de 3000 tilmedlte måske har en værdi som kan bruges, for jeg er selv meget i tvivl med søgeoptimerering der findes tusind svar nyt hver gang man spørger et nyt firma og ingen garanti

 

hilsen

thomas

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)