Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.elektronik-lavpris.dk - i luften siden april

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 3. Aug 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

Tænkte at jeg kunne få god respons, fra jer guruer, på mit lille osCommerce eventyr:

www.elektronik-lavpris.dk

På forhånd tak for jeres svar!
Fra Svendborg
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Mit umiddelbare respons når jeg kommer ind på hjemmesiden er at der mangler FARVER og LIDT LIV. Der er ikke rigtigt noget der fanger mig, med mindre jeg var lidt af en teknisk nørd, hvilket jeg ikke helt er. De fleste mennesker er visuelle og har brug for lidt visuel stimulering og det syntes jeg du mangler...
Fra Randers
Tilmeldt 3. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest stort tillykke med hjemmesiden. Det ser rigtig spændende ud.

Er enig med overstående. Du bør ligeledes se på følgende:

- Hjemmesidens brede - Den er alt for "bred" Det giver ikke et særlig godt indtryk.

- Menuen - Virker meget rodet. Den er meget svær at overskue.

- Økonomi ansvarlig - Lulu, som er jeres hund går jeg ud fra, står som "økonomi ansvarlig" Meget sjovt billede osv. men det virker bar en smule useriøst.

- Flere billeder til hvert produkt - Der bør være mere end 1 billede til hvert produkt.

Håber du kunne bruge mine tanker til noget.

Held & lykke

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

en fejl der tit er på oscomm-shops og som går igen på din:

 

linket: "tryk for et størrere billede" og så trykker man naturligvis, for blot at få smidt det samme billede i samme størrelse tilbage i hovedet,
det virker meget uprof.

Ellers et stort udvalg af varer.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Århus C
Tilmeldt 3. Aug 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

- Bredden på hjemmesiden, er egentlig valgt til 100% for ikke at "klemme" indholdet.

Hvis man laver bredden statisk - hvor bred kan man så tillade sig at lave den, i dagens danmark?

- Menuen - enig - men med over 30000 produkter, er det lidt svært at begrænse sig. :)

- Økonomi ansvarlig - den er fjernet! :) 

- Flere billeder -implementeret, men ikke brugt i så udbredt grad, som jeg måske gerne så det.

Fra Århus C
Tilmeldt 3. Aug 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tryk for større billede - den går fra thumbnail-størrese til fuld størrelse. Den gamle hjemmeside opererede ikke med thumbnails, og mange billeder er derfor skaleret ganske meget, så der ikke rigtig er nogen store billeder at vise.

Vi har gang i en opdatering af mange varer, hvor der bl.a. kommer 732x732px billeder til mange af produkterne. 

Fra Dragør
Tilmeldt 11. Jul 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere handlet et par gange på hjemmesiden og det er synes er lækkert er at i sælger tingene i små antal og tit og ofte kan man nøjes med et stk. Det er tit problemet med hobbyfolk at de er nødt til at købe store partier af elektronik dele for at få det til en rimelig pris, den tese gør i helt sikkert op med. :-)

Det jeg oplevede på siden som handlende var at søgefunktionen ikke var særlig optimal, den burde nok være mere avanceret og mulighed for at vælge til og fra med hvor dybt den skulle søge. Havde lidt på fornemmelsen den kun søgte i vareoverskrifter, men ved det ikke..

Ellers var der ved mange IC chips de samme standard billeder, det var ikke nemt at se hvilken chip man bestilte (her tænkes på ben konfiguration og den slags) uden først at slå den op i et datablad et andet sted på nettet. Ved godt i har rigtig mange varer som ligger meget tæt op af hinanden (IC kredse og den slags), men skulle i kede jer en dag så skulle de hver især have deres korrekte billede påhæftet. Evt. kunne en mere beskrivende og logisk tilhørendetekst måske gøre.

Ellers synes jeg koncept og buttikken er rigtig god. Thump up herfra. ;-)

Vanilla sound & Light Production | Udlejning af Lyd, Lys & AV udstyr!

Fra Århus C
Tilmeldt 3. Aug 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Søgefunktionen - er det stadig et problem, efter hjemmeside-opdateringen i april? - Hvad med den "avancerede søgning" evt.?

Data på produkter - Vi har et opdatering med ca. 20000 produkter (hvoraf ca de 10000 er nye produkter), indenfor de næste par måneder. Her er lavet en mere "intelligent" motor, til at finde ud af hvilket billede der skal være primær-billede, osv...

Der kommer desuden datablade til en meget stor del af vore produkter, efter denne opdatering.

Tekster - Mange tekster på den gamle side var tyske - og er det derfor også på den nye side, indtil vi opdaterer. - Efter opdateringen, bliver beskrivelserne (som var tyske) opdateret med en engelsk beskrivelse i stedet.

Kede sig - Hvordan gør man det? - Nej spøg til side - Vi har haft en fremgang på over 50% i omsætning om året, de sidste 7 år (webshoppen startede i 2001) Vi har forgæves forsøgt at finde en medarbejder mere, og har derfor RIGELIGT at se til :)

Til alle der har skrevet: Tak for jeres tilbagemeldinger - det er dejlig konstruktivt

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 562
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed side, men jeg er meget enig i at menuen er nærmest uoverskuelig 

samtidig synes Jeg at du ind i mellem har for mange ens produkter på forsiden bla. var der 3 billeder af kobber tråd ....

daller:
Vi har gang i en opdatering af mange varer, hvor der bl.a. kommer 732x732px billeder til mange af produkterne.

Du kan sagtens nøjes med billeder i ca. 500 x 500 px. det er en fin str. og så har det et par andre fordele: 1) det fylder mindre på serveren og de er hurtigere at loade.

 

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)