Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Start af selvstændig virksomhed

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hvilken virksomhed skal jeg starte?"

Firma og SU = dum cocktail?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg) < Forrige 1 2
Amino-karma 44
Fra København
Tilmeldt 27. jul 08
Indlæg ialt: 10

Henrik M
Skrevet 01-08-2008 kl. 20:36| Låst

Jeg startede som 18 årig som selvstændig, og gik ved siden af på handelsskolen og modtog SU.. Jeg tjente så meget ekstra at jeg sku tilbage betale det meste af SU'en. så kan anbefale at hvis du tjener godt, så drop SU'en.. Det er ris til egen røv :)

Amino-karma 10.576
Fra København Ø
Tilmeldt 27. jan 06
Indlæg ialt: 2.141
Amino Plus Moderator

Henrik:

Jeg startede som 18 årig som selvstændig, og gik ved siden af på handelsskolen og modtog SU.. Jeg tjente så meget ekstra at jeg sku tilbage betale det meste af SU'en. så kan anbefale at hvis du tjener godt, så drop SU'en.. Det er ris til egen røv :)

Det slipper man lige præcis for, hvis man gør tingene ordentlig. Det handler blot om at vide, hvordan bureaukratiet funger...

Bedste hilsner,
Nicolai Lønne

Flyttefirma | Flytning København 

Amino-karma 41
Tilmeldt 1. aug 08
Indlæg ialt: 8

L. Sommer
Skrevet 01-08-2008 kl. 20:57| Låst

Nicolai Lønne:

Henrik:

Det slipper man lige præcis for, hvis man gør tingene ordentlig. Det handler blot om at vide, hvordan bureaukratiet funger...

Netop derfor jeg kom ind! Maksimalt udbytte ;)

Amino-karma 582
Fra København V
Tilmeldt 10. jul 08
Indlæg ialt: 156

Jesper Skeel
Skrevet 02-08-2008 kl. 03:53| Låst

ville også umiddelbart anbefale aps modellen hvor du blot gemmer et evt. overskud. Hvis du mangler 125k kan du jo så evt. stifte en enkeltmandsvirksomhed med udvidet regsnskabsår og dermed først opgøre din reelle indtægt for 2008+9 medio 2010!

Håber du forstår tanken

Amino-karma 190
Tilmeldt 29. dec 10
Indlæg ialt: 57

Jamesjameson
Skrevet 18-06-2012 kl. 21:38| Låst

Hvordan fandt du dine leverandøre og hvordan går det idag.

Amino-karma 8.309
Fra Sjælland
Tilmeldt 3. okt 08
Indlæg ialt: 1.347
Amino Plus ModeratorChatModeratorSystemAdministrator
Rune Gjersvik
Fra Amino ApS
Skrevet 19-06-2012 kl. 20:09| Låst

Tråden er flere år gammel, og du burde ha´ modtaget en besked derom. Tråden bliver låst nu.

Mvh. Rune.

Redaktør på Amino ApS. Tilføj mig på Twitter, Facebook og Google+, eller min profil på Amino.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg) < Forrige 1 2

RSS-feed

Start af selvstændig virksomhed er venligst sponseret af: