Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklame for hjemmeside, Hvor??

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra x
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 01:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg søger nogle steder hvor jeg kan reklamere for min hjemmeside.

Nogle som har nogle gode steder?

www.bravoshop.dk


Mvh. Dennis Andreasen.

Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis,

Først skal du finde ud af hvem din målgruppe er, og derefter hvor de færdes på nettet, og evt også hvordan de surfer.

Dernæst kan du nemmere finde de sites eller hele kanaler som rammer flest muligt i din målgruppe.

Mvh.

Michael

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jun 07
Indlæg ialt: 257
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Betaling: Der er jo et hav af mulighed, og du skal afgøre om du vil ind på en hjemmeside (et forum og lign.) der rammer din målgruppe meget nøjagtigt, eller om du vil reklamere mere bredt på en side der drejer sig om alt muligt andet. Mange sider har ofte en side der drejer sig om annoncering derpå. Desuden kan du reklamere via adwords, hvor du betaler Google for hvert besøg du får.

Gratis: Du kan tilmelde din side forskellige linkkataloger - både god reklame der vil dukke op i søgemaskinerne hist og pist + det vil være en fordel for din egen hjemmesides placeringer i søgemaskinerne.

Mvh.

Oza

Indehaver af searchbureauet OnlinePartners. 

Besøg vores blog om SEO, PPC & SMM.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Du kan jo begynde med de steder hvor det GRATIS, f.eks. www.ditbrugtmarked.dk

Der er sikkert en kategori som passer til din side. Mvh. og held og lykke

Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 01:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen til at sende mig en mail -  mail (a) fest-for-alle.dk - din webshop kunne evt. komme ind under fars dags gaver Smile

Mvh. Lissi Agermose Fest-for-alle.dk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Fra  3KINGS Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft ganske stor "success" med at bruge diverse banner-netværks bl.a. adwords, partner-ads.dk og euroads.dk desuden har jeg annonceret i børsens pleasure nyhedsbrev da min målgruppe falder sammen med nyhedsbrevet.

Men vær forberedt på at det koster - ligesom så meget andet :-)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 10. Feb 07
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis,

Riisager, som er bruger her på Amino, har lavet en oversigt over danske sider, hvor man kan tilføje links > http://www.semoblog.com/

Du kunne også lave et godt tilbud her på Amino i den tilhørende kategori. Ellers er Google Adwords nok mit bedste bud.

Venligst Tina

Hairdiva extensions i Aabenraa giver dig flot langt hår, fylde eller reflekser!

Se mere på Facebook eller min hjemmeside www.hairdiva.dk

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.semoblog.com/ er helt sikkert en god start som kun kræver tid, ellers er det adwords der skal til.

Er det kun på nettet du overvejer reklame? IRL kan også give godt, se bare XL-bygs seneste kampagne, hvor de har fået forskellige håndværker (kunder) til at hænge deres banner op langs vejene. det har vist givet ret meget opmærksomhed.

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra x
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,


Jeg har brugt adwords og det koster jo lidt,


Udover dette, så har jeg tilmeldt mig en masse andre steder på internettet..

Jeg har nu omkring 80besøgende om dagen og jeg bruger ikke adwords mere..
Så det er da en god start, jeg er nu også kommet til at ligge godt på google uden at betale for det.

 

Fra Randers
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis.

Jeg er klar over at det er et gammelt indlæg, men hvis du stadig kunne bruge noget reklame for din hjemmeside, så har vi oprettet www.reklameswap.dk som er en portal for virksomheder, der ønsker at udveksle reklame med hinanden, uden at det koster nogen af parterne noget. Det er en ny hjemmeside, så den mangler flere brugere, men du kan da starte med, at ligge din profil ind og se om der er nogen af dem, som er på nu, der kunne være interessant for dig.

Venlig hilsen Nils 

www.reklameswap.dk

Venlig hilsen ReklameSwap.dk

www.reklameswap.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)