Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Enlig mor, studerende og iværksætter.

Side 7 ud af 7 (62 indlæg)
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 04:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bent.

Jeg lover dig min revisor og mig har læst på det budget mange gange, vi har filet og rettet til vi var helt blå i hovedet.

 

Og det ser faktisk ud somom jeg kan klare mig med lidt mindre.

Men nu er jeg jo snart psykolog og derfor er jeg lidt ny med alle de fine ord.

På psykologområdet er jeg lidt af en ordnørd, men på businessområdet er jeg nybegynder i ord. Alle de frække ord. Likviditetsbudget, hold da op.

Men netop derfor er det vigtigt for mig at have allierede der kan undervise mig. For jeg skulle jo helst ikke fremstå som komplet idiot. Men den bankdame jeg skal over til har kendt mig i et halvt år og fulgt mig mens jeg foldede vingerne ud. Så hun kender mig.

Forskellen denne gang er at jeg nu begynder at stille krav og være meget seriøs. Nu har der været en prøveperiode på snart 2 år. Så NU skal vi ud og flyve.

Og min revisor kører med klatten, hun er en superhjerne. Og meget pædagogisk skulle jeg hilse og sige. Hun sidder og tegner og forklarer og så ser hun på mig og hvis jeg er helt blank i øjenene ved hun vi skal tage det en gang til.....hun er tålmodigheden selv.

Min force er at skabe og får gode ideer og så må man jo få hjælp til det andet.

Men det bliver til et 12-tal det vi har lavet, supergodt. Og så føler jeg mig rolig. Og så er det jo ikke varm luft det jeg kommer med.

Men onsdag kl. 10.30 har jeg brug for alle de positive vibes I kan sende imod Frk. Zenia.Stick out tongue

Mvh.

Zenia.

Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 06:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmi.

Jeg har gået og tænkt over det med grænser.

Jeg tror, at der er en stor forskel på om man ikke kan mærke grænserne fordi man ikke har lært det, eller om man bevidst vælger at kører hen over dem. Meget stor forskel. Men jeg tror du har ret I at man kan lære det på den hårde måde og vende det.

Men jeg tror, at det jeg kan se har båret mig igennem, er min stædige overbevisning om at jeg havde ret. Og så forsøge at gøre det på en respektfuld måde indtil de andre kunne se det. Det tog så 2 år. Har jeg lige været ned og bide i gulvtæppet mange gange?

Så det der er sjovt er at være grænsebryder, hvis man gør det på en respektfuld måde.

Så skal jeg ikke sige hvad jeg har sagt til en gruppe skoleledere jeg holdt oplæg for. Naaaj, det er nok ikke det rette forum. Men man kan godt, bare man bevarer respekten.

Jeg har en søn på 9 år der har sprunget et klassetrin over og læser engelsk på 9 klassesniveau, tror I det er sjovt?Næ, faktisk ikke.

Men nok om det. Her er det jo firma vi taler. Men jeg tror, at det jeg mener at vi nogen gange skal tage nogen chancer og ikke være så nervøse for at slå os. Så må man jo tage plaster på og rejse sig igen.

Mvh.

Zenia

Side 7 ud af 7 (62 indlæg)