Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Enlig mor, studerende og iværksætter.

Side 1 ud af 7 (62 indlæg)
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke just den bedste kombination hvis man har en god ide.

Har lige været i 4 banker, men uden det bedste resultat.Sad

Har haft mit firma siden 1/1-2008 og kunderne er begejstrede. Dog har successen ikke affødt en opbakning.

Det skal lige tilføjes at jeg heller ikke har egenkapital.

Min egen bank blev lidt lune da jeg sagde vækstfonden. Men jeg har brug for mellem 500.000-1.000.000 nu.

Den ene bankmand sagde "privat investor". Men jeg har brug for hjælp nu. Hele planen er sat op så firmaet kan praktisk taget kører af sig selv. Og mit speciale venter.

Kvindelig iværksætter med supergod ide, kunderne er vilde, men ikke bankerne. "Du skal kunne bevise noget". Men det kan jeg ikke før jeg har varene og kan sende dem ud.

Så alle gode råd om mulige investorer modtages med kyshånd. Bankerne sidder på hænderne.

 

Mvh. Zenia

Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg godt, det ikke er det svar du leder efter - men kan du evt. finde leverandører der kan give dig opstartskredit (30 dage er ikke unormalt) og med mulighed for returnering af ikke-solgte varer. Ved selvfølgelig ikke hvilken branche det drejer sig om, men nogen steder kan det lade sig gøre.

Bare en anden tanke Wink

Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 04:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Firmaet har faktisk været igang siden februar sidste år. Jeg overtog siden 1/1 i år. men det har kørt med meget små midler hele tiden, fordi ingen har troet på det....andet end dem der skal købe.

Men leverandøren arbejder kun efter princippet at hvis man vil have må man købe. Det er det største i verden og der er stort set ingen konkurrenter, så de kan tillade sig ret meget.

 

Jeg har brug for kapital til varerindkøb over det næste halve år mens jeg bliver færdig med min uddannelse. Firmaet er ved at blive sat op så det praktisk taget er selvkørende.

 

Alt er næsten på plads. Det eneste jeg har brug for at varer. Det mit område er sæsonpræget har jeg et varelager lige nu. Men ikke det rigtige i forhold til det jeg skal bruge.

Det skal nok blive solgt. Men der er forskellige behov over året.

Så det eneste er entan at vækstfonden går ind i det med banken og eller at en privat investor syntes min ide er god.

 

Men ellers tak for ideen.

Zenia

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Zenia

Hvilket produkt skal du sælge...?

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har sendt en mail til dig.

 Mvh.

Zenia

Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der er nogen investorer derude.

 

Jeg er SÅ klarBig Smile

 

Her er min hjemmeside www.kostume-kassen.dk og storesøster der lige er gået i luften www.kostume-skabet.dk (Billederne begynder at komme ind i weekenden.)

 

Jeg har brug for penge NU

 

Jeg er enlig og studerende, men har en kampgjest der kan blæse Mount Everst omkuld.

 

Mvh.

Zenia

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har du mulighed for at bygge det op lidt langsommere, kan være bankerne er mere åbne, hvis du starter med 200K.

Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er sød....men...Nej.

 

Jeg løber hurtigt, rigtigt hurtigtStick out tongue

 

Men ellers tak for rådet.

Med venlig hilsen

Zenia

Fra København
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Overvej at snakke med BR legetøj. Det var dem der i sin tid udkonkurrerede Toy'R'us i DK så de nu selv ejer det netop koncept i DK. Det kunne snildt være de ville udvide deres salgskanal.

Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvad mener du med at de skulle udvide deres salgskanal??

 

Jeg tror ikke helt jeg forstår.

At jeg skulle være en del af deres koncept?

 Nu er jeg nemlig ikke sådan lige til at styre og jeg er ikke så god til at andre skulle ind og blande sig. Men vil du sige lidt om hvad du tænkte.

 Mvh.

Zenia

Side 1 ud af 7 (62 indlæg)