Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af produkter til webshop?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jul 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går lidt med tanken om at starte en web-shop engang i fremtiden. Jeg har ikke travlt med at komme igen og jeg har sat mig for at læse en masse om emnet inden jeg kaster mig ud i det. Vi (Mig og min forlovede) har allerede det perfekte domæne reseveret. - Det er da en start.

Men mit spørgsmål omhandler hvordan man skaffe produkterne. Vi ved hvad vi vil sælge, men hvordan køber man produkterne? Man skal jo have fat på en importør. ik? Men hvordan får man så fat på den rigtige?

Hvis vi nu vil sælge en smart stykke brugskunst, hvordan gør man så? Nogle der kan fortælle om egen erfaring.

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Det ville løfte kvaliteten af svarene, hvis du fortalte om det drejer sig om biler, bolscher, legetøj ... ? Måske findes allerede en importør, måske ikke...

Venlig hilsen
Ole

Tilmeldt 15. Jul 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores spørgsmål var nu ikke rette mod en speciel type vare. I vores tilfælde er det dame ting. Parfumer, smykker, tøj osv.

Ville bare gerne høre hvordan I har skaffet jeres produkter og har I en importør per´produkt?? Er spørgsmålet til at forstå?

H. Martin K.

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

For mit vedkommende er det forskelligt. Nogle urmærker (parallel)importeres, andre købes af en dansk importør og endelig er vi selv dansk distributør af et urmærke.

Alle leverandører er fundet ved opsøgende arbejde.

Venlig hilsen
Ole

Tilmeldt 15. Jul 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

deside.dk:

Alle leverandører er fundet ved opsøgende arbejde.

Venlig hilsen
Ole

Tak for svaret! Men når du skriver det Ole, mener du så på messer osv.??

 H. Martin K.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, ikke på messer. Jeg har simpelthen henvendt mig via tlf./email, hvor de sælger de varer, som jeg kunne tænke mig og lavet en aftale med dem. Den går selvfølgelig ikke hver gang, men generelt møder jeg stor velvilje.

Så frisk frem og henvend dig seriøst, så skal der nok komme skred i sagerne.

Venlig hilsen
Ole

Tilmeldt 15. Jul 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen og for de mange mails!

Nu er jeg lidt mere afklaret med hele processen Ole Geeked

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)