Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Export licens eller quote

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står her med et stort problem... jeg har tidligere importeret lingeri fra Kina.. og nu har jeg så købt 300 hættetrøjer dernede, Primecargo.dk står for fragt og fortoldning..De siger at de skal have en export licens fra min leverandør i Kina, og hun siger at det kan hun ikke nu hvor tøjet er sendt afsted, og hvis hun skal finde en, så bliver det dyrt... hvad kan jeg gøre i denne situation..??

Tøjet forventes til DK sidst i Juli måned 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

GL:

Jeg står her med et stort problem... jeg har tidligere importeret lingeri fra Kina.. og nu har jeg så købt 300 hættetrøjer dernede, Primecargo.dk står for fragt og fortoldning..De siger at de skal have en export licens fra min leverandør i Kina, og hun siger at det kan hun ikke nu hvor tøjet er sendt afsted, og hvis hun skal finde en, så bliver det dyrt... hvad kan jeg gøre i denne situation..??

Tøjet forventes til DK sidst i Juli måned 

Hvorfor forhører du dig ikke ved Prime Cago  hvad det betyder vil betyde for dig hvis du ikke har fået en export licens fra din leverandør. Prime Cargo har jo iøvrigt eget kontor i kina så de burde kunne svare dig.

 

Mvh

Ravn

Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn..

PrimeCargo, hverken kan eller må udlevere tøjet før de har denne export licens, tøjet vil osse blive sendt tilbage..

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Det lyder noget mærkeligt for jeg har forstået det sådan at hvis firmaet ikke har en export licens kan de ikke lovligt få varerne ud af landet. Så varerne burde stadig være i Kina. Prøv i første omgang lige at spøge Prime cargo om de ikke via deres kinesiske kontor kan finde en løsning på problemet.

 Mvh

Ravn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)