Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smykke tilbehør/ smykkefremstilling

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 
Jeg søger en rigtig god og billig leverandør af smykke tilbehør, evt. som www.nordicbeads.com, dog meget billigere. Jeg er startet som selvstændig smykkeforhandler, men mine leverandøre er simpelthen for dyre og det er svært for mig at tjene nok penge på mine smykker.
 
Jeg har hørt om en pige her på web siden,- Amino, der tager til Asien og køber ind?? Evt. af ørekroge i guld og sølv og creol øreringe?? Er der nogen der kan hjælpe med det?
 
Med venlig hilsen
 
Signe Holm,
Pink Orchid
 
 
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Signe.

Jeg kan ikke komme med tip om leverandører - men syntes at jeg var nødt til at skrive til dig og rose din hjemmeside. Hvor er den bare flot og det er skønne smykker du laver!
 
Hilsen
Camilla
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla,

Tusind tak for dine rosende ord om min hjemmeside. Jeg var også inde og kigge på dine hjemmesider, de er også flotte, dem vil jeg huske hvis jeg bruge en god gave.
Jeg har først i dag stiftet bekendtskab med Amino og jeg er vildt imponeret over ideén med siden. Det ser ud til at man kan få nogle gode kontakter:-)
 
Go'' dag.
 
Hilsen
 
Signe Holm,
Pink Orchid
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan man helt sikkert. Det er skønt at så mange bruger tid på at hjælpe hinanden og man får ofte rigtigt mange gode forslag og ideer!

Og tak for din ros til mine sider! Du må endelig sige til, hvis jeg kan hjælpe med en unik gave
 
KH
Camilla
Tilmeldt 5. Jan 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg står lidt i samme situation - min kæreste producerer også smykker, og jeg har nu valgt at tage skridtet og oprette et decideret mærkenavn som skal sælges under mit hovedfirma.

Dog finder jeg også, at indkøbspriserne på www.nordicbeads.com og lignende sider er alt for dyre... Jeg vil primært sælge smykker i prisklassen 50-200 kroner stykket, dog er det et must at smykkerne skal fremstilles i sterling sølv samt guldbelagt sterlingsølv, hvor jeg synes at indkøbsprisen er en smule for høj.

Så hvis der er en indkøber, forhandler eller andre der kan hjælpe os "fellow-aminoer" ville jeg blive rigtig glad ;o)

På forhånd tak - og i øvrigt også ros til dig, Pink Orchid, for dine flotte smykker og hjemmeside!

Tilmeldt 15. Mar 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror jeg er i smykkeparadis her, der er ihverfald perler m.m overalt på stræder og gader, så måske kan jeg hjælpe jeg har kontor på Philipinerne og har en hel del kontakter. Jeg er herude nu og resten af måneden ud, men send mig lige et klu om hvad jeg skal kikke efter. Også gerne et par priseksempler, kvantum og hvad der ellers kunne være relevant. 

 

Så prøver jeg om jeg kan hitte et par leverandører.

 

Mvh

Martin Biil

 

Mobil Danmark 23 908 908

Mobil Phillipinerne +63 91 74 420 420

Tlf. nr. 70 218 218 virker også herude


Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Signe,

 

Nordic Beads henvender sig til "hobby-folket", så du skal have fat i leverandører til professionelle.  Der findes adskillige leverandører her i Danmark og jeg benytter selv et par stykker, når jeg mangler materialer.  Kan anbefale Himalayan Treasures i København, som selv har produktion m.v. i Indien.

 

Selv rejser jeg til Thailand og/eller Indien et par gange om året og køber sten / tilbehør - og supplerer så diverse hos Himalayan Treasures.  Skulle du /andre ønske at få sten med, når jeg rejser - så er det muligt, mod en formidlingsfee på 5% af købsprisen samt andel af fragtomkostninger.

 

Min kompliment til din butik - det ser indbydende ud.

 

Held og lykke,

 

Tilmeldt 19. Aug 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Signe,

 

Faldt lige over din tråd .. har selv været på jagt efter en god - billig og stabil leverandør til smykkefremstilling .. jeg kan anbefale dig at prøve www.anku-netbutik.dk ... du kan godt få en fornuftig aftale med dem ved større parti ... men det er sikkert billigere at hente en container i Østen.

Tilmeldt 26. May 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Angående jeres smykketilbehørsforespørgsel, så rejser jeg flere gange om året til Bali af forskellige årsager. Jeg importerer selv smykker derfra og kan jo i den forbindelse måske hjælpe med billigere smykketilbehør.

Er der ellers nogen der ved hvordan man får fat på en præsentationskuffert til smykker, sådan en af dem de står med på strøget, lige til at klappe op?

Og når jeg nu er her, er der nogen der er interesserede i måske at tilføre smykker fra Bali til jeres eget slag/ produktion. Det er super elegante sølvsmykker, ofte med indlæg af konkylier og muslinger. Jeg sender gerne fotos.

Venligst GM

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)