Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kjole Leverandør og grossister søges !

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa .

Jeg søger leverandør, og grossister som handler med kjoler . Og jeg søger alle former for kjoler ! Jeg har mit eget webshob butik, hvor jeg sælger kjoler, og hvor jeg ønsker at udvide mit sortiment .

Det må gerne vær en dropshipping aftale, importør og grossist, da jeg i øjeblikket ikke har en varlager . Håber nogen kan hjælpe .

Mvh Dalmatino

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus .

Jo det ser fint ud, og til en rimelig pris . Men problemet er, at jeg er ny i branchen og er igang med at starte egen webshop op . Den er klar om en uge, så har ikke den helt stor budget i starten . Problemet men den side du gav mig er, at man skal bestille minimum 500-1000 stykker hjem pr vare .

Men det jeg søgte var, en  ”dropshipping” aftale med grossisten, div. grossisten sender mine solgte produkter direkte ud til  kunderne. Så jeg ikke behøver en lager .

Hvis du kender sådan noget, er du velkommen til at skrive igen .

 

Tilmeldt 1. May 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har kjoler til salg til meget rimlig pris, Send mig en mailadresse. mvh. yk

Fra 9000 Aalborg
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dalmatino,

Du er meget velkommen til at sende mig en mail vedr. grossist indenfor kjolebranchen.

Vi har en god kontakt til en grossist, som bl.a. også tilbyder dropshipping..

Du kan smide mig en mail på mb@mbc-design.dk

Fortsat rigtig god dag.. Smile

MBC-Design Reklame / Webbureau - Klokkestøbergade 17 - 9000 Aalborg - CVR. 27387284 - Tlf. 50525218 - info@mbc-design.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dalmatino,

Jeg kender én lokal butiksejer, der selv henter indiske kjoler til kvinder og små piger. Derudover har hun også indiske sko, tasker m.m., hvis du vil udvide sortimentet lidt. Hun kan også hente alle mulige andre varer fra Indien på bestilling.

Jeg ved ikke, om hun tilbyder mulighed for dropshipping, men det skader jo ikke at spørge.

Du kan se et lille udvalg af hendes kjoler på www.attractiondenmark.com, hvor du også kan finde kontaktoplysninger.

For resten selvom siden er på engelsk og ejeren er fra Sri Lanka, så kan du sagtens skrive (eller ringe) til hende på dansk.

Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Net08

Jeg kan ikke finde rundt her, så ved ikke hvor jeg kan se din mail henne ??

Men send en mail til mig, for mere info : Styleshoppen@hotmail.com

 

Mvh Dalmatino

Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter Als.

Tak for hjælpen. Men har prøvet, at gå ind under den hjemmeside du gav mig, men kan ikke komme på den ?? Den virker ikke, og der kommer ikke noget ude af den side.

 

Er du sikker på du har stavet rigtigt, eller om jeg kan kontakte hende via mail ??

 

Mvh Dalmatino

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dalmatino,

Mærkeligt, det er ellers stavet rigtigt og siden virker fint på min computer! Men nu sælger hun jo heldigvis heller ikke hjemmesider Wink

Hun hedder Nanthini og har disse kontaktoplysninger:

Attraction, Danmarksgade 35 st. tv., 9000 Aalborg

Tlf. 98 13 22 77

E-mail: attraction-a-s-m(snabel-a)hotmail.com

Med venlige hilsener

Peter

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)