Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler hjælp til webshop !!!

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter.

Nej siden har aldrig været oppe at køre, og man har ikke tjent noget på den siger han . Og nej der kommer ingen varlager med, men en dropshipping aftale med grossisten kun . og ja har ikke set papir på den, men når han siger det må han vel have sådan noget. Men det som undrer mig meget, er hvordan han kan have sådan en aftale med grossisten, da han ikke har et cvr mere på forretningen.

Ville vær glad, hvis du kan hjælpe lidt, da jeg er ret ny i denne branche .

Mvh Dalmatino

Tilmeldt 12. Dec 05
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dalmation

Kan se, at kjolebutikken.dk bygger på osCommerce systemet - hvilket jeg efterhånden er temmelig erfaren ud i (har arbejdet med osCommerce siden 2002). Du er meget velkommen til at skrive til mig på jrc@laika-it.dk hvis du skulle have nogle specifikke spørgsmål til selve shoppen vedr. evt. forbedringer eller hvad du lige måtte finde på.
Så skal jeg gerne forsøge at guide dig lidt rundt efter bedste evne.

Med venlig hilsen,
Johnny

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

 Tja, som jeg lige ser det, så kan det kun betale sig at købe hvis du kan få den billigere end hvad det ville koste af få lavet en ny.

Det virker ikke rigtig som om der er nogen fordel ved at købe en allerede eksisterende shop som ikke har været i drift (med mindre dropshipping aftaler er frygtelig god og det ikke er muligt for dig at lave en tilsvarende til en anden shop).

Så spørgsmålet er jo naturligvis hvad du skal give for den? (Retorisk spørgsmål, jeg forventer ikke du svarer, men hold for øje hvad du kan få af shop for samme mængde penge)

Validiteten af dropshippingaftalen syntes jeg ikke rigtig jeg kan kommenterer på...

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Dalmatino:
Kommer der flere med tiden, da jeres lager først åbner i august ?? Og har i andre vare end ure ?
 

Ja, udbuddet bliver udbygget løbende, men nogle mærker kun dropshipping og nogle kun engros.

Og foreløbig er det kun ure, vi snakker om.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Laika IT:
Kan se, at kjolebutikken.dk bygger på osCommerce
 

Er det den butik? Hvem skrev det?

På det foreliggende lyder din "aftale" rimelig suspekt.....

Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er et webshop, altsa et netbutik kun .

Jeg er igang med at overtage den, og til august er den helt min . Vi snakker om www.kjolebutikken.dk vil gerne indføre ure også .

Så ved ikke om jeg stadig kan lave en aftale hos jer ??

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen til at kontakte os, når du er klar.

Venlig hilsen
Ole

Tilmeldt 20. Jul 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg synes det er helt hen i hvert at en person som tager kontakt til et firma om evt. køb af en siden med et falsk navn.

Det er ganske rigtigt at han var interesseret i at købe butikken og han ville have at jeg skal kør 200km for at mødes med ham. Dog uden sikkerhed for at han vil købe eller ej.

Det er ganske klart for alle at ingen kan gå med til sådan en aftale. Derfor bad jeg ham om at overfør pengene og derefter kan vi mødes og jeg kør gerne de 200km. ( hvis jeg tager fejl, så må i meget gerne fortælle mig det)

Men pludselig fortæller han mig at han måske afventer en dom om evt udvisning, hvilket jeg synes det var noget mærkeligt at fortælle mig... Det skal lige siges at han er indvandre og han slet ikke hedder Daniel Hansen ( Den første mail jeg fik fra ham, stod der også Daniel hansen som afsender) Men efter som jeg kunne hør at ikke var dansk spurgte jeg hvor han kom fra.

Hvorfor bruger han et falsk navn ved jeg desværre ikke...

Men bare det at han ikke bruger sit ejet navn er nok til at jeg ikke vil sælge ham butikken.

Til sidst vil jeg også lige understrege at han var meget velkommen til at betale kontant, men jeg vil ikke kør 200km uden sikkerhed!

Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, jeg faldt lige over denne "snak" og jeg vil lige komme med et god ide der er nem og bekvem for nystartede webshopejere. Jeg ved godt at det er være et stykke tid siden at I havde denne snak, men måske vil det alligevel være en nyttig info for jer eller måske andre der også falder over denne interessante snak. Jeg er selv wehshopejer og jeg har hele tiden synes og følt at lagerlogistik og lagerhåndtering (herunder håndtering af returvarer) var en kæmpe udfording for mig. Derfor søgte jeg på nettet for at få noget hjælp til webshops og jeg fandt frem til www.rdlogistics.dk De har base i Flensburg, men tager sig ag min lagerhåndtering og ikke mindst af kunderne returvarer. Og det er skønt!!! Big Smile 

Jeg håber at alle jer nystartede webshopejere kan bruge denne info.

God dag til jer alleBig Smile

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 2 (20 indlæg)