Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler hjælp til webshop !!!

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa .

Jeg vil gerne igang med at lave mit eget webshop, og starte noget helt op af egen hånd. Men jeg har desværre ikke så meget erfaring, med webshops, og med leverandør og grossister .

Jeg vil primært gerne kunne sælge, tøj ( Både til drenge og piger i en målgruppe fra 15-30 år ) Og de kendte ur mærker som D&G. Så jeg tænkte på om nogen kan hjælpe mig ? og give mig nogen tips på vejen ? Både til grossister, som gerne vil sælge til et lille webshop butik, og folk som har erfaring med webshops, og grafiks design .

 Min mail er : Dalmatinooo@hotmail.com her kan i kontakte mig, eller skrive et indlæg herinde .

 

Tak på forhånd .

Mvh Daniel Hansen

Fra Middelfart
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel.

Sådan startede jeg også - uden at vide ret meget om at drive webshop, men du er trods alt havnet et godt sted at få hjælp.

Jeg kan anbefale dig at læse e-pusher af Martin Thorborg. Den er hamrende dyr men absolut alle pengene værd. Men du kan få en smagsprøve i light versionen. http://www.e-pusher.dk/

En anden også rigtig god bog af en anden Amino gut er Webshop- hvordan. Denne kan erhverves for menneskepenge eller også downloades gratis i en light version: http://webshop-hvordan.dk/

Selv har jeg lige fået Leas bog E-værksætteren dumpende ind ad brevsprækken idag og glæder mig til at snuse i den også. http://www.evaerksaetteren.dk/shop/frontpage.html

Dit spørgsmål er lidt bredt favnende, og derfor har du nok ikke fået så mange svar endnu. Jeg håber, at jeg får taget hul på bylden for dig. Ellers spørg igen og lidt mere konkret.

Påbegynd bestigningen.

Wilted Flower

 

De hjerteligste hilsner Diane Froebutikken.dk Nostalgisk butik, hvor originalerne genoplives og trendy nyheder opleves.

Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen.

Mange tak for dit hjælp, og ja må heller igang med at læse nogen at de bøger . Er du selv ny i den her branche ? Kan se du allerede har et netbutik.

 

Og synes nu ikke selv, at mit spørgsmål er for stor . Søger bare nogen med erfaring, som kan hjælpe mig igang med, at lave mit eget webshop . Og bagefter finde nogen grossister, indefor tøj til den unge målgruppe, og smykker og ure . Altsa nogen som kender nogen grosister, som kan anbefale eventuelt . Søger bare lidt hjælp, af en som kan sætte mig godt igang, og som ved en masse om det her .

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

 Jeg syntes måske du skal genoverveje det marked du vil ind på. Tøj, smykker, ure, etc. i den stil er ved at være en meget stor sælgerskare af, så konkurrencen må forventes at være temmelig hård. (Om ikke andet så er det mit indstryk)

Med mindre du har en meget stor startkapital til at få udviklet forretningen (shop og markedsføring specielt) så tror jeg det vil være meget svært at trænge igennem mængden.

Hvis du har en indgangsvinkel til markedet som falder ved siden af hvad man ellers ser, kan det selvfølgeligt lade sig gøre at lave en sund forretning i et hvilket som helst marked. Men under alle omstændigheder skal du nok forberede dig på en hård opstart.

Jeg skriver ikke ovenståede for at få dig til at ligge dit projekt på hylden, men blot for at få dig til at overveje hvordan projektet bliver en succes i et temmelig stramt marked. For det kan jeg garanterer ikke kommer af sig selv.

Mvh Peder

Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa .

Mange tak for dit svar, og ja jeg kan sagtnes følge dig i det . Men jeg tænkte mere på, tøj og ure og sådan noget, det er for mig daglig varer ligesom mad og sådan, så det har man vel altid brug for . Men ja kan godt følge dig i det, og viste på forhånd at tøj markedet er ret stort, og med mit lavt kapital kan jeg næppe få noget stort ude af det .

 

Kan se du er webdesigner. Jeg har brug for sådan en, til nogen små ændringer på en side jeg har . Du kan kontakte mig på mailen .

Dalmatinooo@hotmail.com

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hejsa

 Det er ikke sikkert at du ikke vil kunne få noget ud af det, det er "bare" at finde den rigtige vinkel ind i markedet. Men som sagt, så bliver det ikke nemt.

Vi kan desværre ikke hjælpe dig med smårettelse, da vi af principielle årsager ikke arbejder i system som vi ikke selv har lavet.

Men der er masser af personer her på amino som påtager sig den slags opgaver, så hjælpen skulle være til at finde.

Mvh Peder 

Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen Peter .

Jeg ved godt, at det ikke har noget med det her at gør . Men jeg er igang med at købe et netbutik, men jeg er usikker på hvordan det foregår . For en som sælger sit webshop, sælger den billig, men siden ser genial ud . Så ved jeg vide om du har forstand på sådan noget ?? så jeg kan søge hjælp hos dig . Så jeg ved hvordan man gør, når man overtager en net forretning .

Har foreslået ham, at vi mødes og han for pengene, og jeg for papirene og underskriver dem og det hele, men det vil han ikke . han vil have jeg sender penge til hans konto, og så sender mig bekræftelses mail på at jeg har købt butikken, og sådan . Vil bare vær sikker på jeg ikke bliver snydt.

Så hvis du kan hjælpe mig ville jeg vær rigtig glad, eller hvis du kender nogen som har erfaring .

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Dalmatino:
Og de kendte ur mærker som D&G. Så jeg tænkte på om nogen kan hjælpe mig ? og give mig nogen tips på vejen ? Både til grossister, som gerne vil sælge til et lille webshop butik,
 

Hej Dalmatino

Kig ind på www.dropdesign.dk - her kan du finde D&G ure, som vi dropshipper til din kunde. Der kommer flere mærker og modeller på hylderne efter ferien.

Venlig hilsen
Ole

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

 Nu falder det ikke helt inden for mit ekspertise område (hvad det så ellers skulle være).

Men i udgangspunktet så syntes jeg det lyder meget mærkeligt hvis han ikke vil underskrive noget inden han har pengene.

Du har vel sørget for at få regnskaber osv. at se for shoppen? Selv om shoppen virker meget billig, så kan det hurtigt blive en dyr forretning hvis den nu kører med underskud hver måned. 

Er der varerlager og den slags med i prisen? Er der leverandør aftaler inkluderet?

Sådan er der et hav af spørgsmål som jeg gerne så besvaret ind der blev indgået en handel.

Mvh Peder

Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa .

Tak for dit svar, og ja det er det jeg søgte med ure . Jeg var inde på jeres side, og kan se at i kun har få stykker at vælge imellem . Kommer der flere med tiden, da jeres lager først åbner i august ?? Og har i andre vare end ure ?

 

Mvh Dalmatino

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)