Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjek af indgående links - hvordan?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 97
Fra  www.juletrae.com Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter at have kigget rundt, har jeg ikke kunnet finde det link, hvor man kan tjekke hvilke indgående links en side har. Er der nogen der kan hjælpe?

 

Hilsen

 

Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skal holde styr på indgående links til egne sider, er Google webmaster tools dit bedste værktøj.

Skal du se på indgående links til konkurrenter, har Jesper peget på Yahoos værktøj, der er det bedste. Også selvom det ikke viser de links, som Google har fundet. Men Google har bevidst gjort link:-funktionen mindre effektiv, så den kun viser et udvalg af links til den hjemmeside, man søger på, så Yahoo er det bedste bud.

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 97
Fra  www.juletrae.com Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene.

Nå rjeg tjekker vores eget site og vores konkurrenters, kan jeg se at der for vores site er en del mangler. Hvordan kan det lade sig gøre. Fx ved jeg at vi er tilmeldt dmoz.org, men jeg kan ikke se det på vores...

Jeg sidder i øvrigt og prøver at se om der er andre domæner der ligner vores, der er ledige. Er der nogle steder hvor man kan se hvor meget trafik, de domæner har fået?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kan være mangler, fordi Yahoo ikke har indekseret de sider, der linker til jer.

Mht. dmoz, har jeg været inde og søge, og det ser ikke ud til, at I er optaget?

http://www.dmoz.org/World/Dansk/Erhverv/Land-_og_skovbrug/Skovdrift/Juletr%c3%a6er_og_pyntegr%c3%b8nt/

(søgefunktionen gav heller ikke gevinst).

Mht. at købe ekstra domæner, så skal du gøre det for at forhindre, at konkurrenter kan købe domænenavne, der ligner dit, eller for at lægge unikt indhold på. At købe ekstra domæner for den trafik, som kommer fra folk, der bare taster tilfældige URL'er i adresselinien er spild af tid og penge.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Juletræssælgeren:

Fx ved jeg at vi er tilmeldt dmoz.org...

Men har i også fået et link fra dem?

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 97
Fra  www.juletrae.com Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Nej det har vi ikke.

Jeg har været inde og tjekke igen - og nu har jeg altså tilmeldt begge vores hjemmesider - håber ikke at vi bliver banned, hvis det ligger dobbelt.

Jeg kan iøvrigt se at vi allerede er gået frem på søgeordet "juletræ" på Google, selv om det selvfølgelig ikke hænger sammen med dmoz, men nu er der kun 5 pladser op til 1-pladsen....

Hilsen

Morten

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Juletræssælgeren:

 

Jeg har været inde og tjekke igen - og nu har jeg altså tilmeldt begge vores hjemmesider - håber ikke at vi bliver banned, hvis det ligger dobbelt.

 

Ifølge deres egne retningslinjer, sletter de bare den 1. tilmelding når du tilmelder for 2. gang = du kommer bagerst i køen. 

Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 167
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kan godt gå flere måneder inden dmoz optager din side. Så hver lidt tålmodig med det.

Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.

Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 12
Fra  Skriverådet Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Frank

Hvordan får jeg noget ud af Googles webmasterværktøj når jeg - selv efter en succesfuld tilmelding af mit websted - kun får at vide: "Ingen tilgængelige data", og når det meget lovende hjælpelink "Hvorfor ikke?" ikke fortæller noget som helst om hvorfor.

I det hele taget må jeg sige at jeg er glad for min Gmail, men mine forsøg på at bruge Googles andre serviceydelser, såsom Adwords, for mig ender i et kafkask helvede hvor man ikke ved hvor man står, og ikke får at vide hvordan man kommer frem eller tilbage. Tilsyneladende opfører webmasterværktøjet sig ligesådan. Hvad gør jeg?

M.v.h.
Martin
Side 1 ud af 2 (18 indlæg)