Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter gruppe ønskes i KBH området.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

 

Jeg er en frisk ung mand på 34 år, som længe har gået med en ide om at danne en gruppe, som har iværksætter blod i årene og gerne vil fører dem ud i livet.

Mange gange har man brug for en god gang brainstorm omkring de ting man vil starte og det ville en gruppe gøre meget ved.

Man kunne også have brug for investor, yderligere ideer, gode råd, belysning af faldgruber og possitve aspekter og meget meget mere.

Vi skal kunne mødes efter behov, så man skal nok på i nræheden af København, med mindre man gerne vil kører langt for at mødes, men det styrer i selv.

Så jeg sætter mig nu ind i mit virtuelle iværksætter "Brain Storm" lokale og venter på at der kommer seriøse personer, der søger det samme som mig.

Alder og ancinitet og hudfarve er underordnet. Bare man er en ærlig og seriøs iværksætter, man behøves ikke engang have et firma.

 Håber at hører fra nogen af jer.

Har selv 2 projekter kørende: www.visionseccurity.dk og www.vagtbasen.dk

Har 2 projekter i tankerne og kunne godt bruge noget brainstorm og hjælp på dem. Noget med værdier og noget med vand.

God kamp vi ses.

Nå ja send mig en mail på hkj@ishoejby.dk for interesse i gruppen

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Grupper er nu startet og vi er indtil videre to medlemmer:

Henrik Kraak Jessen (Ishøj) 

Claus Pedersen (Albertslund)

Håber på flere interesserede. 1 August stopper tilmeldingen og herefter aftaler vi et fælles møde.

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej HenrikWink

Det er så vigtigt at være en del af et netværk og jeg syntes, at det er et rigtig godt initiativ fra din side

Jeg ønsker dig held og lykke Gift - her er lidt "Indspark" til emnet:

Jeg er med i et Viden Iværksætter Netværk- hvor dagsordenen svarer til dine forventninger. Netværket er etableret af EVV - Erhvervs- og Videncenter i Slagelse.
Jeg ved at væksthuse i hele Danmark faciliterer netværk - så måske behøver du ikke at bruge så meget krudt på at etablere et, hvis tilbudet er indenfor rækkevide?

Jeg er desuden indmeldt i Pro Network i Slagelse fra d. 1/8 2008. Det kunne også være en mulighed - men er meget Business orienteret.

Du kan også melde dig ind i LinkedIn - et virituelt professionelt netværk, jeg benytter det selv til at skabe nye forretningsforbindelser mm. Du kan google det for at få mere viden.

CoolGod sommer til dig!

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

ztrong:

Hej HenrikWink

Det er så vigtigt at være en del af et netværk og jeg syntes, at det er et rigtig godt initiativ fra din side

Jeg ønsker dig held og lykke Gift - her er lidt "Indspark" til emnet:

Jeg er med i et Viden Iværksætter Netværk- hvor dagsordenen svarer til dine forventninger. Netværket er etableret af EVV - Erhvervs- og Videncenter i Slagelse.
Jeg ved at væksthuse i hele Danmark faciliterer netværk - så måske behøver du ikke at bruge så meget krudt på at etablere et, hvis tilbudet er indenfor rækkevide?

Jeg er desuden indmeldt i Pro Network i Slagelse fra d. 1/8 2008. Det kunne også være en mulighed - men er meget Business orienteret.

Du kan også melde dig ind i LinkedIn - et virituelt professionelt netværk, jeg benytter det selv til at skabe nye forretningsforbindelser mm. Du kan google det for at få mere viden.

CoolGod sommer til dig!

Tak for dit indlæg.

Planen var nu at oprette en gruppe, som kunne mødes efter behov og skabe nogle indbringende projekter sammen. Men Brainstorm er og en meget vigtig del af processen.

Hvis du er interesseret i at være med i gruppen, kan du så ikke sende mig dine personlige oplysninger og kontakt info og lidt om din erfaring i livet. Hvis du ønsker at være med i gruppen og mødes.

 

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Gruppen består indtil videre af:

 Henrik Kraak Jessen (Ishøj)

Claus Pedersen (Albertslund)

Kristian Matthes (Ballerup)

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kunne også godt tænke os at have nogle personer i gruppen, som have pengemidler til at starte projekter op. Så hvis De sidder derude med en masse penge, som De ikke ved hvad du skal bruge til, så vær med i vores iværksætter gruppe.

Måske bliver pengene givet godt ud og kan blive indbringende.

Projekter er der nok af, det er kun et spørgsmål om at få arbjedet dem helt på plads, med de rette ideer.

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Tak for det flotte tilbudWink

Som jeg skriver, er jeg selv etableret i diverse netværk. Men du er velkommen til at kontakte mig, da jeg har netværksviden. Mine data finder du på www.ztrong.dk

Held og lykke i fremtiden

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder interessant. Det kunne jeg godt tænke mig at være en del af.

Er allerede i anden netværksgruppe (5 personer) og vi har holdt netværksmøder i 4-5 år efterhånden.

Jeg vil gerne ligge kontor / mødelokale til.  

 

 

 

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik:

Hey
Jeg har de sidste dage gået og tænkt på jeg godt kunne tænke mig at være i en netværks gruppe, men har bare ikke helt vidst hvordan jeg skulle komme i gang ;)

Ideen lyder jo fin, men var det muligt at høre hva det er for nogle firmaer der er med i gruppen allerede, ikke fordi der er nogle brancher der er bedre end andre, men kunne godt tænke mig en gruppe med noget spredning i så alle ikke lavede det samme og kæmpede om de samme æg så at sige?


Peter:
Hey, Lyder spændende, er det noget man kan høre mere om, er i "lukket" og hvilken type virksomheder er der i gruppen ?


Mvh. Torben

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Torben

Gruppens størrelse er ikke fastlagt endnu, det kommer an på tilmeldinger og hvad vi finder ud af på vores første møde. Senere er der nok mulighed for at komme ind også, hvis alle i gruppen er villig til at få tilført nye personer.

Gruppen skal bruges til at diskuterer nye evt projekter, der kan tjenes penge på eller lign. Jeg håber personligt på at vi kan starte små projekter op sammen og dele evt overskud, der måte være. Men det er noget vi taler om den første gang vi mødes.

Så lukket gruppe bliver det først efter 1 august, men som sagt så kan man søge om at komme ind i gruppen, hvis gruppens medlemmer accepterer det.

Håber det er ok ?

Regner med at vi mødes omkring 1 gang om måneden eller efter behov. Der findes jo internet med emails og chat programmer, så der kan man godt holde møder eller udveksle ideer.

 

Lige nu har vi vagtbranchen, IT projekt og service branchen præsenteret i gruppen, håber på flere forskellige grupper.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)