Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger relevant studiearbejde/deltid

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vedbæk
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil gerne lige se om jeg kunne bruge amino til at evt. få noget mere relevant arbejde end min nuværende sælger stilling.

Hvem er jeg

Mit navn er Benjamin og arbejde nuværende som sælger i en tele forretning, 19 år gammel, skal studere på CBS(Copenhagen Business School) Ha.Dat - Ehvervsøkonomi og Datalogi til August, derfor søger jeg noget mere relevant arbejde som jeg kan bruge og en arbejdsplads som kan bruge mit studieforløb :)

 Hvad har jeg arbejdet med 

Når man er så ung som jeg er, så er man nærmest født med en computer :), derfor kan man (næsten) sige at jeg har mange års erfaring

Jeg arbejder i øjeblikket med og har arbejdet med i et lille stykke tid :

Hvad forventer jeg af en arbejdsplads 

Arbejdet som jeg søger må gerne ligge I københavn eller ydre København ( såsom Lyngby,Rudersdal )

Arbejdet skal først og fremmest være udfordrende og ikke alt for monotont. Derudover skal der være mulighed for udvikling, og en god og herlig arbejdstone :).

Jeg ønsker arbejdsområder såsom : Opsætning af web systemer og udvikling, design og SEO

Lønnen skal være god og fair, med mulighed for udvikling

Hvilke kvaliteter har jeg

Jeg er først om fremmest en person som man kan lægge ansvar på, derudover så arbejder jeg meget hårdt og tager altid en udfordring med et smil.

Da min erfaring er begrænset inden for IT og udvikling af systemer, så ved jeg at det kommer til at kræve at jeg skal læse op på nogle ting og dette er jeg helt indforstået med og er meget villig til at lære !

Til sidst vil jeg bare håbe at nogle får læst dette indlæg og give det videre hvis du ligepræcis kender en, som kunne bruge en god medarbejder.

Vær venlig at kontakte på mail eller over PM her på amino hvis det har interesse :)

Anbefalinger fra andre virksomheder er jeg altid frisk på at medbringe til en evt samtale

 Med venlig hilsen

Benjamin Weisel Jensen

 

 

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin,

Det er ikke helt i OpenSource miljøet jeg færdes i, men står jeg står og mangler en mand til at hjælpe med at servicerer mine DanDomain kunder - som bliver flere og flere. Du vil komme til at hjælpe med opsætning af shops i CSS og grafik, udarbejde mindre hacks i JavaScript og ASP og hjælpe med løbende opdateringer/vedligholdelse. Desuden er der fokus på SEO, som jeg nørder en del med.

Kontoret ligger lige ved Nørrebro Station, hvor jeg driver kontorfællesskabet duckyard. 10 min. på cykel fra CBS.

Cygnet består hovedsagligt af undertegnet, men har 2 programmører tilknyttet yderligere, Leo og Thomas - henholdsvis 20 og 10 timer om ugen, samt en grafiker, Kasper, på freelance basis.

Hvis du synes det kunne være interessant, så send en e-mail til ks@cygnet.dk. Hvis du har lavet lidt CSS før, så send gerne det med.

Jeg tager på ferie i morgen frem til søndag, så vender nok først tilbage på næste mandag.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Vedbæk
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian tak for interessen :) jeg kontakter dig på mail

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)