Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DanDomain webshop kursus

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi er en lille virksomhed, som er designpartner med DanDomain og eksperter i at lave unikt design, tilpasset deres webshop system. I forbindelse med vores arbejde har vi oplevet, at mange kunder efterspørger undervisning i systemet.  

Derfor overvejer vi at begynde at holde kurser for både nye brugere og erfarne brugere af DanDomain's webshop system. Planen er at afholde to forskellige kurser - et for de helt grønne brugere og et for de mere erfarne brugere.

I den forbindelse efterlyser vi mennesker, som måske i forvejen har en DanDomain webshop, som har nogle gode idéer og forslag til, hvad vi skal tage med i vores program? Det kan være I vil lære at lave jeres eget nyhedsbrev, eller lære hvordan man opretter sin egen skabelon eller noget helt tredje?

Derudover vil vi med dette indlæg også høre, om I kunne finde på at tilmelde jer sådan et kursus? Og hvis, skulle det så vare en hel dag, en hel weekend eller noget helt tredje?

Vi glæder os til at få nogle tilbagemeldinger.

På forhånd tak.

www.UserFriendly.dk

Tilmeldt 7. Dec 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej UserFriendly,

Jo tak til et "grønt" kursus.

Varighed; jeg tror 2 dags ville være perfekt for at komme op at plane lidt.

Måske det kunne være AMU godkendt.

MVH  den Kursus søgende

 

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

De fleste kurser som jeg har deltaget på har været spændende de første 3-4 timer, men så falder koncentrationsevnen drastisk for både kursusholder og deltagere.

Derfor mener jeg at et kursus bør vare enten 1 eller max. 3 dage/aftener á 3-4 timer.

Et kursus i DanDomain kunne jeg sagtens finde på at tilmelde mig, men KUN hvis det bliver på sjælland (ikke i København, da jeg ikke gider trafikken).

Mail gerne til mig når du ved hvornår et kursus kan afholdes.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne sagtens bruge et kursus, men ville også være krævende med beliggenhed...

Samtidig ville jeg max. bruge 1/2 dag.

Nok svært at gøre alle tilfredse med både niveau, varighed, sted osv.

Kunne det arrangeres over nettet måske ??

Mvh

Jesper

 

Fra Stouby, Vejle
Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Et kursus i Dandomain over nettet ville være rigtig godt for mig. Jeg bor i Norge og har ikke lige mulighed for at komme til DK (skal jo passes ind med familie osv.)

Jeg ville være meget interesseret i at opsætte nyhedsbreve, hvordan man får den optimale interne linkstruktur (breadcrumb fx), lave sin egen topmenu, få sat købsfunktion på varer på forsiden.... jeg tror jeg kunne blive ved Smile

Har selv taget læreruddannelse i dansk som netfag og det fungerede rigtig godt.

Håber virkelig I arbejder videre med ideen

Tilmeldt 7. Dec 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil også gerne melde mig til et sjællands kursus, gerne primo jannuar

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er jeg klar med en DanDomain Workshop - det bliver den 28. april i Farum fra 8.30 - 16.00.

Programmet bliver:

  • Generelt opbygning af administrationen
  • Kategoriopbygning
  • Produktvisning
  • Import / Eksport
  • Multishops / flere sprog
  • DanDomain sammen med Google – adwords, analytics, webmaster værktøj og split test.
  • Optimering af købsflow
  • Ordrehåndtering og opfølgningse-mail
  • Nyhedsbrev - opbygning og udsendelse
  • Rabatkoder
  • Søgemaskinevenlighed, linkbuilding, eksterne link og interne link
  • Udfyldelse af side titler, side beskrivelser og udarbejdelse af tekster i forhold til søgemaskinerne
  • Robot.txt og redirects
  • Spørgerunde
  • Tesen er hjælp til selvhjælp, så du skulle gerne kommer herfra med masser af gode værktøjer til selv at arbejde videre med din butik og tjene endnu flere penge.

    Prisen er 1.495,- pr. person.

    Læs mere om mig og DanDomain Workshop

    Kristian Deiborg

    ROI-hunter for Bodylab

    Side 1 ud af 1 (7 indlæg)