Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jobmulighed for person med erfaring i håndtering af affiliates/publishers

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jun 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Til opstart af virksomhed indenfor online marketing søger jeg kontakt til en person med erfaring i håndtering/servicering af affiliates/publishers.

Primære jobfunktioner er; publisher sales (altså rekruttere publishers/affiliates til netværk) samt løbende håndtering/servicering af disse.

Stillingen er fuldtid og firmaadressen er i København.

Er det noget du vil høre mere om eller kender du evt. en anden som kunne være interesseret?

Send mail på: michael.olsen@live.dk for at høre mere, så vil du efterfølgende blive kontaktet pr. mail eller telefon.

PS: For at være helt ærlig véd jeg ikke om man her på amino.dk må skrive et indlæg af denne art (altså hvor der direkte/indirekte søges arb.kraft), men i det tilfælde man ikke må, skal jeg naturligvis asap slette dette indlæg og beklage.

 

/WebOlsen

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej WebOlsen,

Held og lykke med at finde en medarbejder. 

Mht. om man må skrive jobopslag på Amino, så er det ikke noget problem i. Det har jeg set mange, der gør. Faktisk er der en hel kategori, der hedder "Medarbejdere, samarbejdspartnere m.m." under overskriften "Business-kontakten", så det værste der kan ske dig er måske, at en admin flytter dit indlæg derned.

Tilmeldt 10. Jun 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank, tak for svar - jeg kan nu også se mitindlæg er flyttet til rette sted, som du selv indikerede.

Go´ dag :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)