Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God bank?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu kigget rundt på nettet på div banker, og har svært ved at gennemskue deres priser etc.

Jeg har "blot" brug for at kunne benytte netbank og så gerne have et dankort/visakort til betaling af div ting. men er ikke instillet på at betale en formue for dette.

 så er der ikke nogle af jer derude der kan anbefale en fornuftig bank med gennemsigtige priser, billig netbank og visa/dankort?

det er sådan set ligegyldigt hvor i landet den ligger, telefonen er jo opfundet :D bare der er god service og lave/gennemskuelige gebyrer.

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bor i København men bruger et par jyske pengeinstitutter som forretningsbanker, da de har nogle meget fornuftige priser (ofte gratis) og så er der altid god service, hvis man har behov for at ringe til dem. Jeg har aldrig besøgt dem og har eller ingen intension om det. Bare de passer godt på mine penge *S*. Kik evt. på Mybanker.dk for at finde nogle navne/hjemmesider. Der er mange og du skal ikke ikke ret meget før du finder, hvad du skal bruge.

Hilsen Jakob

Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

ser jo lovende ud. har de også erhvervs ting på mybanker.dk? kan kun finde privat konti

Tilmeldt 23. Jan 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kigget på NyKredit hvor det er gratis at oprette sig og der er 4,25 i rente på alt indlån. Men ved ikke om der findes bedre.

Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

gælder det også erhvervskunder+

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)