Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Told ved import af kosmetik fra Australien

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej,

 Jeg starter med at importere kosmetik artikler fra Australien, hvor kan jeg finde information om hvordan sådanne varer bliver fortoldet?

Er der nogen der kan sende mig til den korrekte side hos SKAT?

 På forhånd tak.

 

PS: Er der ikke en søge funktion her på Amino Debat?

Tilmeldt 15. Feb 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

 Siden er ret nem at finde hos SKAT. Har du selv forsøgt? Du kan læse nærmere om det i toldvejledningen, som du også finder et link til på siden.

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oID=349456

 Hvis du vil importere kosmetik fra lande udenfor EU skal du sørge for at læse "Kosmetikbekendtgørelsen". Du kan finde den på www.retsinfo.dk

 Håber det er en hjælp.

 

Venlig hilsen

Conny

Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Conny,

 

Tak for svar. Jeg havde egentligt selv fundet siden, men jeg fik jo tanken "det kan da ikke passe" da jeg så hvormeget man skulle til at læse... så jeg håbede på en genvej ;)

 

Tak for hjælpen.

 

Tilmeldt 15. Feb 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

 Ja, det er meget at læse. Det nemmeste er måske at ringe til SKAT og spørge. God fornøjelse med det.

Hilsen Conny

Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

 Jep, det er meget nemmere at ringe til dem, de er ret gode til at vejlede. Jeg har lige snakket med dem.

Til andre som leder efter told satser, så kan man bruge http://vita.skat.dk/ , indtast et søgeord i feltet til venstre for "<søg efter" knappen f.eks. "humle*" uden og så kan man klikke sig indtil det specifikke produkt man vil importere. Siden er ikke super brugervenlig, så brug 5 minutter på den.

 

Mvh

Kl0f

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)