Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til nyt navn!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi har besluttet at skifte navn på vores indernet virksomhed indenfor alternativ rådgivning (clairvoyance m.m.)

Da vi nu også har en drømmetyder, håndlæser og astrolog m.fl. på vej, synes vi at navnet netclairvoyanten.dk måske lyder for snævert i forhold til at der også er andre former for alternative rådgivere.

Har du en idé til et nyt navn til brevkassen hører vi gerne fra dig. Alle råd er velkomne, men vi er ikke interesserede i hvor vidt du tror på det spirituelle eller ej!!!

Har selv tænkt på
danguides.dk da vi jo indenfor denne verden tror på åndelige guider osv. :)

 

På forhånd tak.
MVH Sue

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

sue.dk:

Hej.

Vi har besluttet at skifte navn på vores indernet virksomhed indenfor alternativ rådgivning (clairvoyance m.m.)

Da vi nu også har en drømmetyder, håndlæser og astrolog m.fl. på vej, synes vi at navnet netclairvoyanten.dk måske lyder for snævert i forhold til at der også er andre former for alternative rådgivere.

Har du en idé til et nyt navn til brevkassen hører vi gerne fra dig. Alle råd er velkomne, men vi er ikke interesserede i hvor vidt du tror på det spirituelle eller ej!!!

Har selv tænkt på
danguides.dk da vi jo indenfor denne verden tror på åndelige guider osv. :)

 

På forhånd tak.
MVH Sue

Hmm, det første navn jeg kommer i tanke om er: googlerne.dk Big Smile

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

 

Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg ved hvad du hentyder til... og jeg gider ikke forsvare min branche for der er ligeså mange der snyder i denne som i alle andre.

Heldigvis for mig, så tilmelder mine klienter sig under falsk navn også kaldet nickname, så har ikke noget at være bekymret for.

Har du ingen seriøse bud eller kan du bare godt lide opmærksomhed?

 

Mvh Sue

Fra Tølløse
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 01:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sue,

Jeg kan ikke i skrivende stund komme op med noget super godt, men vil blot lige kommentere på Danguides, som jeg ikke vil anbefale - her tænker jeg altså på noget helt andet; alt fra danske rejseguider til danske linkguider. Jeg mene, at du skal arbejde noget omkring det spirituelle ind i domænet.

Held og lykke
Claus

Professional Quiz Services - 1st-Quiz.com

Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus.

Tak - jeg kan godt se nu du siger det... at det kunne lyde som et firma i rejsebranchen... men med tiden når der kommer mange spirituelle rådgivere på siden med livechat osv, vil det betyde at vi er til rådighed for en hurtig online session det meste af tiden...

Jeg plejer at være en ørn til det, men kan bare ikke være objektiv.... falder hurtigt for de engelsk klingende navne og det er næsten synd når nu denne service er ment for det danske folk ;-)

Endnu engang tak for dit synspunkt.

 

MVH Sue



 

Tilmeldt 9. Jun 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sue,

Dette er jo noget, man normalt kan have meget fornøjelse ud af at sidde nogle stykker

sammen og brainstorme over, men et par forslag kunne være:

alternADVIS, alternADVISOR,

nu skriver du brevkasse,,, hvis det har karakter af en "avis" er alternAVIS jo også en mulighed,,,

en helt anden mulighed er checkpointheaven,underTHEsun (som i "everything under the sun")

held og lykke

Jesper

 

 

 

 

Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dine forslag... underTHEsun er god, men jeg ville ønske at navnet bar mere præg af den service vi tilbyder... altså evt. onlinesessions.dk eller netreadings.dk o.l.

Men jeg mangler at finde det helt rigtige navn, for som det skrider frem lige nu, skal der snart ske noget.

Håber på flere forslag... men tak alligevel.

 

MVH Sue

P.s.
Der findes et site (community) der hedder liveperson.com men jeg ved ikke rigtigt om man kan tage et navn som andre med samme service benytter... ville det være uetisk?

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

sue.dk:
jeg ved ikke rigtigt om man kan tage et navn som andre med samme service benytter... ville det være uetisk?


Ja, og dumt - og muligvis også dyrt.

mvh Hans

Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sue.

 

Måske er det for sent, men ellers jeg vil foreslå:

 

alternative-advice

 

 

Sommerhilsen

Anne Øgendahl

 

 

 

 

Freelance tekstforfatter, artikelskribent, taleskriver, forfatter www.taler.mono.net

Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Sommerfugl...

Tak, det er slet ikke for sent, har svært ved at finde NAVNET Big Smile

Alternative-Advise.dk lyder da helt fint... og jeg kunne nemt lave et flot logo med 2 a'er Wink

Men jeg tvivler stadig på om det ikke skal være dansk, da siden jo er på dansk.

 

Hvilket er bedst?

alternative-advise.dk
alternativeadvise.dk
skyadvise.dk
alterzone.dk
spiritzone.dk
a-zone.dk
heartcase.dk
alterpower.dk
powerinu.dk
kraftzone.dk
spiritbox.dk
ditindre.dk
aandihaand.dk
aanden.dk
himmelraad.dk
vi-ser.dk
daor.dk (danmarks alternative online rådgivning)
learn2live.dk
vingen.dk (eksisterer allerede som min private klinik, men er pauset)

håber på lidt mere indput

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)