Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

import af hår

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 13. Jun 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

hej er ny på denne side.

jeg vil gerne i gang med at importere hår ( hair extension)  fra indien, til vider salg og eget forbrug. er frisør elev.

er der nogle der kan anbefale nogen leverandør. som de måske selv handler ved.

har brugt rigtig mange timer, på at lede på nettet

så måske der er nogle der har noget erfaring. de vil dele ud af.

på forhånd takSmile

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen grund til at det lige skal være fra Indien? Uden at kende noget til dit forbrug vil jeg umiddelbart tro at du nok er bedre hjulpet med at finde en stor grosist indenfor EU

 

Mvh

Ravn

Tilmeldt 13. Jun 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

nej det er der indelig ikke, tænkte bare på det nok var der man kunne finde de bedste priser, da meget af det hår der bliver brugt til extension kommer fra indien.

Fra Birkerød
Tilmeldt 20. Feb 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej KSH.

Inden du går i krig med at importere hår til extensions, så se dig grundigt om på markedet, så du ikke brænder fingrene.

Der er en milliard - mindst!! - unge piger, der som dig prøver at gøre en god handel ved det; men det er de færreste, der spinder guld på det efterhånden.

Jeg kan foreslå dig at kigge ind på Trendsales, så kan du se, at det er svært at komme i gang og få solgt noget. Du skal også gerne være i stand til at have det på lager, når kunderne endelig vil købe. Det dur ikke, at du siger, ai der er 3-4 ugers ventetid.

Det er selvfølgelig en fordel, hvis du desuden kan tilbyde påsætningen professionelt.

Good luck Smile

Venlig hilsen Grete F.

Tilmeldt 13. Jun 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

hej ja jeg ved godt der er meget hår i omløb, som er rigtig dårlig kvalitet, det er også der for det ville være rart

hvis det var nogle der kende nogle leverandør hvor man ved kvaliteten er iorden. der jo masser der sælger, men det skal altså være i orden.

det er meningen jeg vil sælge vidre over nettet, og til professionele frisører. og selv lave påsætninger.

hej fra den unge pige på 31 årBig Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

 Hvilken påsætnings muligheder skal du bruge håret til? Altså tape, bundter eller...?

Finkena

Tilmeldt 13. Jun 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

det hår jeg leder efter er i først omgang , er hår til påsætning med micro ringe. ( cold fusion)

Fra Ningbo, China
Tilmeldt 2. Sep 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej.

Har du overvejet kinesisk hår, det er et tykt hår som kan holde til farve osv.

Jeg bor herude og fik sat extensions i sidste år. Jeg har rødt hår, men de fik det farvet så det matchede på en prik..

Jeg kan godt prøve at se hvad jeg kan finde hvis det har interesse?

Evt. skriv til min mail: sabinetappel@gmail.com

Sabine.

 

Tilmeldt 13. Jun 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

det ville da være super , er åben for alle muligheder :-)

mvh kristina

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristina,

Jeg har en kammerat der har taget en masse hår hjem til en frisør som skulle bruge det. Desværre er hun sprunget fra da hun lukker butikken, så han står med rigtig meget hår han ikke kan bruge til noget!

Men dette er LØST hår hvor man selv skal gøre det klar til påsættelse, der sidder ikke kreatin eller noget på. Er det noget du kunne være interesseret i, eller kender nogen som er - jeg har ikke så meget forstand på det, men synes det er synd for min kammerat at han har flere tusinde ude at svømme på noget han ikke kan bruge til noget.

Det er alt sammen mørkebrunt i forskellige længder, og grade A remi/remy hår.

Finkena

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)