Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af tøj i Ukraine

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

 Vi har gennem vores firma Erdania kontakter til en konfektionsfabrik i Ukraine som tilbyder at producerer jeres tøjkollektioner, arbejdstøj eller sengetøj.

Hvis det har jeres interesse, kan i kontakte os, og vi hjælper gerne med at etablere kontakten, sproget er ikke et problem for os. 

Ukarine er mindre end 3 timers flytur fra København, som har direkte rute, det ligger i det østlige europa og grænser på til Polen. Mange danske virksomheder er allerede etableret i Ukraine. 

Tilmeldt 28. Aug 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære "erdania"

 

Jeg vil meget gerne høre nærmere om jeres kenskab til ukrainske systuer. Skriv venligst til Louise@krabbedesign.dk

Fra Langå
Tilmeldt 29. Aug 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erdania!

Jeg leder netop efter en 'billig' systue, der kan sy mine produkter. Lad mig høre mere om jeres kontakt i Ukraine.

Skriv til info@justliving.dk

Mvh. Dorthe

Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Erdania, jeg vil meget gerne høre nærmere om produktion i ukraine. Har lige et par spørgsmål. Kan man bestille multi print? Er stoffet certifikeret  med øko tex eller lignende? mvh . Helle Gaun

 

Fra Ishøj
Tilmeldt 4. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er medejer af et tøjmærke, som skal til at lancere forårskollektion og i den forbindelse søger vi en producent til trykning. Vi skal have indkøbt t-shirts, hvor på der skal trykkes. Derudover skal vi have hang-tags og necklabels.

Skriv til mig, hvis det er noget I kan klare!

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil meget gerne høre nærmere. Benytter i øjeblikket producenter i Fjernøsten, men af forskellige årsager er vi interesserede i at flytte en del af vores produktion til Østeuropa.

Kontakt mig meget gerne på peter@hztrading.dk

På forhånd tak

- Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Hej Faran

 

Tak for din mail, jeg vil gerne høre lidt mere om dine ønsker inden jeg starter min søgen.

Hvad skal du have produceret?

Hvor meget regner du med at det bliver?

Hvilke forventninger har du til pris og kvalitet?

 

Jeg håber du vil beskrive dine ønsker, så vil jeg prøve at hjælpe dig.

min direkte mail adresse er eax@erdania.eu du må gerne skrive til mig.

 

 

Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har sendt dig en email da jeg er interesseret i at skabe kontakt til sådan en "systue"..

 

Mathias

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

Jeg tror ikke jeg har modtaget en mail fra dig, vil du sende den igen til roax@erdania.eu

Hilsen

Erik

 

Tilmeldt 12. Apr 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg er interreseret i mere info om jeres tøjproduktion,lige nu har vi en mønsterkonstruktør til at lave de sidste opmålinger og vil gerne fremsende dem for at få en pris.Jeg ville gerne have en opringning hvis du har tid på 5121 6222.tak god dag

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)