Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate Markedsføring? Lidt spørgsmål, uden en rød tråd.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - jeg er begyndt lidt at tygge på ideen at jeg skal supplerer min indkomst med noget affiliate salg. Jeg har uddannelse og lidt erfaring med salg og markedsføring, men har ingen ide om hvordan det fungere på nettet. Så har læst en del de sidste par dage, men er nu stadig lidt forvirret.

 Har en række spørgsmål, som jeg håber at nogle måske kan hjælpe lidt med.

 1: Adword salg af direkte affliate links, er der stadig muligheder i det? Og hvilke danske tjenester udbyder det? Forløbig har jeg kun set at tradedoubler siger okay til det, ved nogle af deres programmer.

 2: Hvilke danske troværdige tjenester findes der? Tradedoubler?

3: Hvordan gør i det? Kunne godt tænke mig lidt ideer om hvad der virker, uden i selvfølgelig afsløre jeres forretningshemmligheder :p 

Hov, nu kan jeg ikke lige komme på de sidste spørgsmål, dem skal jeg lige sove på.

Tak

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

 Har selv god erfaring med f.eks. partner-ads.com og euroads.dk... Altså som danske tjenester, men der findes utallige affiliatetjenester derude, nogle er bare bedre og mere troværdige end andre... Det munder vel altsammen ud i en smagssag...Big Smile

 

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Glem ikke MikkelsenMedia - de er ihvertfald rigtig seriøse og meget hjælpsomme på partnersiden, er min erfaring.

Derudover er der selvfølgelig Euroads, som teknisk set er langt fremme i skoene, Adfair, Tradedoubler, MM Medier, og så de lidt mindre udgaver, DanAds, ClickEarners, LinkAd, WebGains og Partner-ads.

Tradedoubler bruger jeg ikke, - det kan godt være det bare er mig, men jeg synes, at deres partnersystem er alt for kompliceret. Generelt set mangler der udviklingskroner til partnersystemerne på de her affiliatetjenester - nøj hvor kunne bare 30.000 gøre meget godt for mange af dem. Også MikkelsenMedia. Euroads er den eneste tjeneste i Danmark, der efter min mening har et system, der har en passende størrelse og som er meget anvendeligt.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Clickerners er lukket og de svare ikke på mails, har forsøgt at skrive til dem både gennem amino og så en adresse jeg havde til dem.

Du kan godt finde kampanger hvor du må sende trafik direkte fra Google til annoncørerne. De fleste danske netværk er blevet nævnt, men ellers kig på det store udland. Du kan godt lave gode penge i USA og UK. Nogle af de PPC affiliate jeg arbejder med laver mere end £300 i kommisson om måneden på de kampanger jeg håndtere. 

Men kør din kampanger stille og roligt til at starte med og brug den indtjening du få til at lave flere kampanger.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres fine svar. Kunne egenligttaget rigtig godt tænkte mig lidt historier om hvordan folk gør, men okay det er måske et for ømt et område, siden folk jo nok helst vil beholde deres ideer.

 Anyways, nu har jeg leget en del med adword i går, og tradedoubler links, og har tjent ca. en pizza hos den lokale pizzamand i dag (efter at have betalt google). Det syntes jeg er rimelig fint, nu jeg ingen erfaring har, og har kørt det på et meget lille budget. Og så har jeg købt mig et domæne som jeg også vil lege med, syntes den her affiliate jungle er spændende.

Flere tips?

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 10. Jun 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag endelig fat i TradeDoubler (som jeg ikke har aktier i men tidligere har været ansat hos) eller evt. også Advertising.com eller AdPepper, som begge har lignende kompetencer og ydelser.

 Held og lykke med forretningen :-)

 

/WebOlse

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak og tak ;-)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 13. Jun 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er faktisk og Nordicads.com de har næsten kun danske kampagner.

Fra Hellerup
Tilmeldt 24. Nov 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alle,

 

Selvom tråden er lidt over 6. mdr. så er et andet meget godt bud også www.repaymedia.com, her har vi mange forskellige affiliate kampagner, herunder en del cpl,cpa,cpc og survey-kampagner, der er ca. 500 kampagner at vælge i mellem i de forskellige lande vi er aktive i, så der burde være noget for enhver smag :-)

Bedste Hilsner

Rune Lundager

Repaymedia.com

Svanemøllevej 77, 2900 - Hellerup - Tlf: 8110 4000

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rune.

Den er 3 år og 5 måneder gammel. Trådstarters signatur har links til de første 4 affiliate sider.

Jeg tror han har fundet svar ;-)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)