Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor(dan) forsikrer man et vareparti, som skal importeres fra Asien til Danmark ??

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok anbefale dig at købe varene FOB (Free on board). Derved skal afskibber betale alle omkostninger frem til skibets ræling. Dette sikre dig 3 ting:

1. Du vil ikke blive snøret af MEGET høje local charges i Kina da afskibber står for disse.

2. Gennem min agent aftale din leverandør og vores mand hvordan det kommer til havnen.  Kommunikationen foregår derved på kinesisk mellem 2 kinesere... Klart en fordel!

3. I samarbejde med dig og dine ønsker til hvornår godset skal være hjemme bestemmer vi hvem det skal sejle med og hvornår.

Kontakt mig på:

plt@bendixtransport.dk

Jeg laver alt indenfor spedition, sø, fly & land transport, imp/eks med kunden i centrum. Samt kurér og lagerhotel i mindre størelser hvis det skulle blive nødvendigt.

Vi er en mindre virsomhed som henvender sig til helt små enkeltmands- små og mellemstore virksomheder. Jeg sidder i sø -  import/eksport afd. men da vi er et lille hus har jeg fly og land transport lige ved siden af mig. Vi holder til i Hvidovre og du er velkommen til at kontakte mig til en snak om dit behov og ønske. Uforpligtende tilbud gives.

Håber at høre fra dig - Med venlig hilsen Peter Thomsen.

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)