Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

seed/opstartskapital og rådgivning tilbydes

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra UK
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino's
Jeg søger kontakt til 3-4 opstarts virksomheder med den gode ide og den tilstrækkelige energi.

Jeg tilbyder:

  • Opstartskapital: fra 200tkr til 2m.
  • Masser af generel rådgivning og opstartshjælp
  • Ekspertviden inden for online marketing/salg
  • Stort internationalt netværk
  • Adgang til yderligere eksterne finansieringskilder

For at jeg kan biddrage med knowhow leder jeg efter virksomheder der:

  • Har et "produkt", dvs. noget i selv har udviklet, eller har en ide til noget der kunne/burde udvikles
  • Kan benytte online mediet til markedsføring, og måske også distribution
  • Leder efter andet end blot penge - dvs. jeg vil kun ind i sammenhænge hvor jeg kan gøre en forskel, og vil derfor umiddelbart sige nej tak til områder jeg intet aner om.

I retur forventer jeg et spændende samarbejde og 10-50% som ejerandel.

Jeg leder ikke efter webshops der sælger andres produkter eller udelukkende "offline" virksomheder (uden online potentiale). Virksomhederne skal helst ikke være for etablerede, men der skal være en base at arbejde med.

Jeg kan nåes på ditlev@gmail.com - og skriv gerne så udførligt som muligt. Jeg er naturligvis med på NDA osv hvis nødvendigt.

Takker!

:)
D

www.onapp.com

Fra UK
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej - vil blot sige tak for alle de henvendelser jeg har fået, og jeg skal nok vende tilbage til jer alle asap.

 :)
D

www.onapp.com

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Ditlev,

Vi kan bruge både penge og kompetencer, så vi håber, at du vil tage dig tid til at kigge på vedlagte projektbeskrivelse.

Der skulle være svar på de fleste spørgsmål om konceptet, så vi håber, at det kan danne grundlag for et personligt møde.

 

Du kan finde beskrivelsen på dette link:

http://viewer.zmags.com/showmag.php?mid=ffqqr&preview=1&_x=1#/ 

 Med venlig hilsen

Jan Krogh

PXYNET.COM ApS

Tlf. 3915 0227

Mobil: 2010 2212 

Fra Ruds Vedby
Tilmeldt 25. May 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ditlev,

 

Jeg har faktisk et projekt, som er ved at gå i luften - eneste problem er en del-finansiering.

Finanseringen kan endda være i form af en kaution (med en årlig procent betaling af kautionsbeløbet).

 

Meget kort drejer det sig om, et parallelimport firma indenfor medicin og medicinske produkter. Vi er to, som aktivt vil være medinvestorer (begge har uddannelse, erfaring og viden indenfor farmaci, medicin og international økonomi) samt en læge og en med farmaceutisk produktionsbaggrund, som begge er villige til at yde support på hver deres område.

 

Jyske Bank tror så meget på projektet, at banken er villig til at yde den nødvendige likviditet med kautionsdækning alene (bl.a. vha. vækstfonden). Imidlertid tror vi begge to på, at det vil være sundt med sparring i opbygning og konsolidering af virksomheden, uanset vores indbyrdes styrker på mange nødvendige områder. Den bedste sparring mener vi vil komme fra interessenter, som også har en vis økonomisk interesse.

 

I økonomiske termer snakker vi om en virksomhed, som meget hurtigt, når andre virksomheder i branchen bruges som model, kan opnå to og tre cifferet million beløb i omsætning med et overskud (EBIT) på 5-10 mio. kr. pr. år. Den initiale investering på 5½ mio. kr. (som kan dækkes ved kaution alene!) er primært til opbygning af produktsortiment og nødvendigt lager. Med hensyn til markedsføring er markedsstrukturen baseret på licitationer hver 14. dag - hvor kedeligt det end lyder, er salgsindsatsen minimal, mens indkøb og netværk i den europæiske medicinal industri og logistikken er ekstrem vigtige. Vi har den ekspertise og dette netværk.

Minimale investeringsbeløb er ca. 500.000-1.000.000 (som også kan være kaution)

 

Hvis du synes det kunne være interessant, kan du få tilsendt diverse forretningsplaner, markedsundersøgelser, budgetter og analyser. Venligst e-mail mig på: okh(a)koustrup.com - (a) er snabel-a

 

MVH Ole 

 

Fra Helsingør
Tilmeldt 1. May 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ditlev,

Jeg er netop kommet hjem fra Chicago, hvor jeg har skrevet kontrakt med en større virksomhed. Vi befinder os her indenfor innovativ erhvervs beklædning. Virksomheden er den største og mest kendte på det Amerikanske marked.. De har endnu ikke etableret sig i Europa, udover et mindre kontor i Spanien. Jeg har fået tildelt Scandinavien og resten af Europa kan følge med, når vi har bevist vores værd.  De bakker 100% op omkring udvikling af markedet.

Da jeg nu var derovre besøgte jeg også en spændende træfabrik. De fremstiller unik køkkenindretning (møbler) der endnu ikke findes i Europa. De var også villige til at give en esclusiv ret til Scandinavien og evt. Tyskland.

Jeg har købt de nødvendige domæner og arbejder sideløbende på en webshop, som tilbyder produkterne detail. 

Jeg har på min tur skabt stærke relationer til indehaverne samt efterladt et godt og seriøst indtryk. 

Fælles for de 2 virksomheder er at de er nytænkende og kan vælte markedet i Europa. Blue Ocean er kodeordet.

Jeg har hjemtaget vareprøver på beklædning og booket de første møder i Danmark og et enkelt i Stockholm.

Grunden til jeg søger en partner, er at jeg er en fantastisk sælger og forstår at skabe opmærksomhed omkring mine produkter. Men har en svag side omkring ansatte, økonomi og struktur.

Jeg har været selvstændig i 6 år og er stadig sleeping partner i en mellemstor engrosvirksomhed. Virksomheden har lyse fremtidsudsigter, men har tabt en del penge i opstart og skal refinansieres. Derfor mangler jeg kapital og en stærk buisness partner til mit nye project. Der er en mulighed for at jeg lader mig købe ud af engros virksomheden, efterhånden som dette nye project tager fart.

Lad os, hvis du ikke allerede har fundet det du søger, tage et møde hvor jeg kan give dig et indblik i projectet.

 

Tommy 

Agenturhandel med esclusive isenkram varer, konsulent for fiskebranchen & catering til større arrangementer.

Fra Helsingør
Tilmeldt 1. May 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Smider lige min mail og mobil:

Tommy@foodgear.dk

Mobil: 2422 3555 

Agenturhandel med esclusive isenkram varer, konsulent for fiskebranchen & catering til større arrangementer.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke om det er for sent, men mail er sendt.

Mvh

Fra UK
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Konradsen:

Ved ikke om det er for sent, men mail er sendt.

Mvh

I princippet nej, men nok alligevel. Jeg har fået over 100 (sikkert tættere på 150) mails via dette indlæg - GO AMINO - og jeg har endnu kun svaret en brøkdel (sorry)...

 

www.onapp.com

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var godt nok mange.
Men da det ikke er så tit, der kommer en og tilbyder opstartskapital, er det klart folk får sendt noget afsted :o)
Det plejer jo at være omvendt - folk der søger kapital.

Men jeg ser frem til svar fra dig, når du har fået tid til at kigge tingene igennem.

Mvh

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Ditlev, vi har skrevet over mail, hvor vi aftalte du skulle sende en hemmeligholdelsesaftale, så du kunne høre om mit koncept. - jeg har imellemtiden haft kontakt til en interesseret investor, men hvis du stadig er interesseret, vil jeg gerne sende konceptudviklingsrapporten til dig - hvilken mail må jeg sende den til? 

Google optimering (SEO og Google Ads)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)