Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pre release.......Fest shop!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino´er...!

Vi har kastet os ud i et ambitiøs projekt med denne webshop!

Der er blevet arbejdet adskellige timer med denne webside og vi syntes selv at den er blevet ret god, men her et par dage før vi går rigtigt i luften kunne vi godt tænke os noget feedback, godt som dårligt, fra nogen som ikke har været involveret i dette projekt!Smile

Vores shop hedder : www.Fest4all.dk

Hvis nogle af jer har nogle gode ideer til hvor man kunne få sit link placeret, så modtages det med efterfølgende klapsalver.......Big Smile

 

 

Fest4all.dk
1
000 ting til festen - Nok Danmarks billigste helium!

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 14. Apr 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Lettere feberpræget bliver det kun lige til ganske få umiddelbare reaktioner herfra, men synes da I skulle have lidt med på vejen:

Af en festside at være, er den dejligt indbydende og festlig at se på når man kommer ind på den - uden at der er alt for meget som "bimler og bamler". Sådan en side skal (efter min mening) være farverig - så helt fint! Banneret med ballonerne i venstre side (under menu'en) synes jeg også er rigtig god til sitet - troede først det var en integreret del :-) Men det er synd man ikke kan klikke på det, nu det faktisk ér et banner (får jeres print din egen ballon-funktion, hvor den med fordel kunne pege hen).

En enkelt ting frustrerede mig lidt, nemlig at de enkelte sider med produkter er uendeligt lange - eller rettere... når rækken af produkter slutter, så fortsætter siden blank nedefter i en evighed. Ved ikke om det kun er mig det virkede sådan på, her fik det siden til at virke lang tid om at åbne helt, og gjorde mig i tvivl om der mon var fejl på siden/billeder som manglede eller lign. - fordi jeg kunne se siden var MEGET længere, men der var ikke flere produkter.

God vind med projektet
Sus

- Skulle I på et tidspunkt beslutte at lave en linksektion på siden, så bytter jeg gerne link (har site med forældre/mødre til mindre børn som direkte målgruppe) 

 

 

Varme hilsener Sus Warming, ShoppingMamma.dk ***Alt kan lade sig gøre - Det umulige tager bare lidt længere tid***
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoffer!

Tak for indlægget, fint med lidt feedback!

Med hensyn til navnet, så er det nok vores amerikanske indflydelse der gør sig gældende....Big Smile og så gør det jo ikke noget at man er klar internationalt..........

En forklaring på hvorfor man kan/skal scrolle så langt ned, det har jeg en forklaring på, da den grønne side bar er taget udfra den side med mest på, det er ihvertfald den forklaring jeg på stående fod kan komme med med. Smile

fortsat god aften..

Brian

 

Fest4all.dk
1
000 ting til festen - Nok Danmarks billigste helium!

Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

God aften Sus!

Tak for dit feber plaget indlæg....;o)

Det har hele tiden været vores mening at vores side ikke skulle være ren BlingBling, så i den iagtagelse har du ret, det er en ren og pæn side som forhåbentlig er nem at finde rundt i.
Med hensyn til vores "banner" i venstre side, god ide, den arbejder vi videre på så det bliver muligt at gå direkte til ballonprint.

 Jeg har lige svaret på et andet indlæg med hensyn til de lange side bars, så det er da noget som vi skal have kigget på, sammen med alle de andre ting...Big Smile

Vi er som omtalt totalt nystartet, så alle tiltag er ønskelige, så vi vil meget gerne bytte link med dig..hvordan gør vi det..?

Venlige aften hilsner

Brian & Linda
Fest4all

Fest4all.dk
1
000 ting til festen - Nok Danmarks billigste helium!

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Fest4all:

Vi er som omtalt totalt nystartet, så alle tiltag er ønskelige, så vi vil meget gerne bytte link med dig..hvordan gør vi det..?

Jeg er også med på at link bytte.

Thomas Bonde
www.jukeboxfyn.dk

Tilmeldt 8. Feb 06
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Fest4all:

Vi er som omtalt totalt nystartet, så alle tiltag er ønskelige, så vi vil meget gerne bytte link med dig..hvordan gør vi det..?

 

Du kan få lidt inspiration, tips, tricks og se en lille oversigt på og steder du kan tilføje dig link på: Linktorvet.dk.

// Jesper Skov

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)