Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor skal jeg starte og hvordan gør jeg det???

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg vil gerne have en internet shop med tilbehør til heste fx.piske, træktorv osv..

Jeg har fundet noget fra kina, men er det ikke dyrt at få varen hjem til danmark når det kun er ganske få kasser/enheder jeg skal bruge?

og er det muligt at få sendt en vareprøve til danmark?

Hvor får jeg hjælp til en hjemmeside uden det koster en formue og er der noget jeg skal være opmærksom på?

Hvilke priser ligger de fra?

 

 

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 05:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej macilla,

har intet forstand på rideudstyr, men kan hjælpe dig med profilering og en webshop...

 men hvis du helst vil holde udgifterne nede kan du købe en webshop med en skabelon fra scannet, den dækker sikkert alle dine behov...

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Import fra Kina kan være lidt af en uoverskuelig opgave, hvis man ikke har gjort det før... .Prøv måske at tage fat i et speditør firma der har gjort i det før, og hør om de kan hjælpe med at finde de bedste priser til dit behov..

Kinesere sender som regel gerne en vareprøve, hvis du viser dig seriøst frem og fortæller dem hvad styktal du forventer.... Mange kinesere vil dog ikke røre noget under en container eller palle...

Mht at starte en webshop kan du nok få en del ud af bogen Webshop Hvordan ... http://webshop-hvordan.dk .. Den er en gennemgang til hvordan du kan starte en webshop, både med momsregistrering, budgetter og anden forberedelse.. samt en gennemgang af hvilken webshop løsning du bør vælge til dit behov... og så er der et større kapitel om designet af den, samt markedsføringen..

held og lykke med dit projekt...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)