Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyhedsbrev til Joomla/Virtuemart?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at lægge sidste hånd på min webshop bygget op i Joomla CMS med Virtuemart modul, men jeg mangler stadig en vigtig del, nemlig at vælge en løsning til udsendelse af nyhedsbreve.

 

Jeg har læst utallige indlæg på de officielle forums, både danske og udenlandske, men ingen synes at kunne komme med entydige svar. Jeg har brug for et simpelt og nemt system og har ikke behov for at kunne sende tusindvis af nyhedsbreve ad gangen. Umiddelbart ville jeg nok vælge Letterman, pga. den omtalte brugervenlighed, men jeg kommer i tvivl, da det nævnes flere steder at der ingen support er at få til dette modul, da folkene bag har forladt projektet. Desuden nævnes flere steder at Letterman beskyldes for at ryge i spamfiltrene?

Dernæst har jeg overvejet YANC, men ved slet ikke hvad der er godt og skidt ved denne løsning. Har også kigget på www.ebrev.info, men ved ikke om det kan køre sammen med min shop og foretrækker da også at bruge en gratis løsning, hvis ellers bare jeg kunne finde hoved og hale i de muligheder der er.

 Jeg vil gerne kunne se statistik over nyhedsbrevenes effekt. Ikke noget vanvittigt avanceret, men blot for at følge med og for at kunne gøre det lidt bedre næste gang. :)

 

Jeg mangler helt klart et overblik og en indsigt i hvad de forskellige systemer gør. Håber nogen vil dele lidt ud af deres erfaringer??

På forhånd tak. :)

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Tilmeldt 12. Dec 05
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

acajoom er nok heller ikke helt skidt.

yanc er klart det meste simple der findes - 1 liste osv. men det er nu ik så ringe endda.

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnny, når jeg vil se demo på phplist får jeg denne side:

"Cannot connect to Database, please check your configuration"???

 

Ronni, du har været så rar at hjælpe mig flere gange tidligere, så mine ører lytter tillidsfuldt til hvad du kan anbefale. ;) Kan Yanc vise statistikker og laver den automatisk en "tilmeld nyhedsbrev"-funktion på min side eller hvordan fungerer det at få kunderne til at tilmelde sig?

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der kender www.constantcontact.com?

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var faktisk lige hurtig nok - Jeg tænkte på Letterman som den simple nyhedsbrevs komponent - der er kun 1 liste og et tilmelding/afmeldingsmodul.

Yanc kommer med et tilmeld/afmeld modul (gør alle sammen) men derudover kan du lave alle de nyhedsbrevslister det skal være.

Derudover har Yanc integreret statistik og den nye feature med bounce kontrol er også på vej ind (er ikke helt implementeret rigtigt endnu)

Dato: 2008-04-22 16:13:28
Titel: Title på nyhedsbrev
 Set 0 %
 Ikke set 100 %
 Bounced 0 %
 Kliks 49
 Sendt

Er fra statistikken på et nyhedsbrev sendt ud med Yanc.

Derudover er der så Acajoom som kan mange af de samme ting som Yanc - men som koster penge i pro udgaven.
Acajoom er nok lidt mere brugervenligt og hyppigere opdateret end Yanc (tør ikke sige om acajooms nye version er ude med bounce kontrol men ellers er den på trapperne).

Sendt i HTML format: 458
Visninger (fra HTML forsendelse): 418
Send i tekstformat: 0 

Er en statistik fra Acajoom - De er lidt forskellige men i Acajoom kan du også se præcist hvem der har set på nyhedsbrevet.
Bemærk denne statistik er fra acajooms gratis komponent - pro versionen kan en hel del mere.

Bouncing og kontrol / behandling af bouncede mails er vigtigt da du på den måde slippet for manuelt at skulle sidde og slette email adresser der er blevet lukket løbende (især på store nyhedsbreve).

Så både Yanc og Acajoom kan det du spørger efter - men Acajoom er måske nok det sikreste kort at spille på i længden.

Hvis statistikken ikke er så vigtig så kan du også bruge letterman.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for linket. Jeg har kigget nærmere på specifikationerne og det ser jo rigtig godt ud. Det vigtigste er nok i virkeligheden for mig at det er nemt at bruge og det se det bestemt ud til. Tror jeg vil hoppe under dynen og sove på det og så kigge på det igen i morgen med friske øjne og få installeret noget. :)

 

Tak igen for din hjælp. Godnat til dig. :)

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

 Kan lige fortælle at en af mine kunder udsendte over 2500 nyhedbreve i går med yanc - så jo det virker!

Det var faktisk også mr. redweb der anbefalede det til mig Smile 

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder rigtig godt. Dejligt at høre fra en, der "bruger" det i praksis. Men hvilken mon er mest brugervenlig? Yanc eller Acajoom og har de bedste design templates?

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)