Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på logo og design af visitkort

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej alle,

 Jeg har kæmpet en brag kamp i Illustrator om at lave både logo og design af visitkort.

Har spurgt en del jeg kender om deres oprigtige mening, ris og ros, og ville nu gerne have eksterne ris og ros på det jeg har tænkt mig at sende til tryk.

Forsiden er ovenstående og bagsiden kommer her:

Det fremstilles i plast, mat satin sort overflade og indfarvet hvid, sølv tekst, samt orange tekst/logo/grafik.

Lad mig høre.

Hilsen

Christian 

Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :

I det store og hele ser det meget fint ud, men jeg har dog et par bemærkninger :)

Det første jeg lagde mærke til var at den sorte cirkel i selve logoet ikke er lige så sort som baggrunden, hvis det er meningen ville jeg gøre det mere tydeligt.

Jeg synes logo-teksten står lidt for tæt, bogstaverne rører næsten ved hinanden og det er jeg ikke så vild med. Og skrifttypen i det hele taget lidt kedelig. Farverne er måske lidt for gammeldags, nogle lyse og friske farver havde været bedre. 

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 180
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 06:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed identitet og logo, jeg synes dog bare det virker en smule rodet og måske en smule som om de forskellige elementer ikke rigtig passer sammen. Det virker lidt forvirrende at der er både en højrestillet venstrestillet og centreret tekst på samme kort. Jeg synes til gengæld det er rigtig fedt at kortet har runde hjørner, men det kunne være endnu federe hvis de var lidt mindre runde. Altså gøre det en smule alternativt på den måde.

En måde man kunne gøre det fedt på tror jeg ville være at dele kortet op så der kun er logo og webadresse på forsiden, og kontaktinfo på bagsiden. Desuden synes jeg også hele teksten "www.cmaconcept.com" skal være tynd. Ellers virker det en smule for komplext måske.

På bagsiden med kontaktinformationerne kunne det være rigtig cool hvis man kunne anbringe de der bobler et sted i det modsatte hjørne af f.eks. teksten og dermed skal et fedt spil.

Alt i alt et rigtig fedt kort, men her lige mit syn på det som grafisk designer Smile 

Steffen Nørgaard Andersen
Art director og grafisk designer - www.inze.it

Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 07:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback.

Hjørnerne og radius på disse kan ikke ændres, de er præcis som på et kreditkort. 3mm.

Fonten, som jeg selv har lavet tager udgangspunkt i en Frutiger, og den vil jeg bestemt ikke kalde kedelig. Den er i min bog meget stilfuld.

Det er en "fejl" at den "sorte" kugle med t og tm ikke er helt sort, vistnok en sort i CMYK og ikke RGB på 0,0,0 :-)

Logotekst er med vilje kondenseret med meget lille spaciering og knibning. Dog er den smuttet på t'et men det rettes op.

Forstår godt den øvrige kritik, men tror jeg fastholder det nuværende design, da det fra andre ikke opfattes som rodet, men friskt og anerledes.

Mange hilsener

Christian 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)