Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overvejer lave hjemmesider

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. May 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amionoér,

Jeg synes det er virkeligt spændende at lave hjemmesider og overvejer derfor nu at gøre det til min fritidsbeskæftigelse.
Jeg har i tidensløb haft følglende kurser indenfor webudvikling:

Html
Asp.net
SQL

Jeg har tænkt mig at starte med lave simple hjemmesider og med tiden og erfaring lave store og komplekse websites.

Udviklingsforløb for "Simple hjemmesider":
1. Kunden fortæller hvad hjemmesiden skal handle om . -(med eller uden database, Statisk eller dynamisk osv)
2. Kunden levere "teksten" og billeder til hjemmesiden.
3. Vi vælger en passende web template i fællesskab.
4. Jeg programmerer hjemmesiden til den opfølger alle kundens krav.

 


Hvad synes i om ideen ?

[Arbejder du/i med webudvikling og har brug for min hjælp, så send mig en PM.......:-)]

 

Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Så lang tid det er på fritidsbasis ser jeg ingen grund til at du ikke skal kaste dig ud i det. Det skal dog siges at der er rimelig hård konkurrence på markedet.

Hvis du ikke er helt sikker i din sag endnu, vil jeg råde dig til at holde dig til mindre kunder, og evt familie og venner. Hvis du gaber over mere end du kan klare kan du godt komme i klemme med en større kunde.

Det er altid spændende at starte op og prøve alting første gang... men igen skal man være forberedt på at det ikke er alle tingene der er lige sjove.

Husk også at der er regler for hvor meget du må tjene før du skal momsregistreres.

Held og lykke med "projektet" :)

Mvh.

Michael

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)