Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Klistermærker til æbler ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 5. Oct 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vi skal lave et lille lokalt event, og vi vil gerne dele nogle røde æbler ud med klistermærker på. Det skal bare være sådan et lille klistermærke med vores logo på.

Er der nogen der kan klare sådan en opgave, eller som evt. ved hvem der kan klare den ?

Med venlig hilsen

Rasmus Mørch

Mørch

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 562
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg godt løse for dig. Send mig dit logo, størrelsen og antal så får du en pris.

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

 Bent->pas lige på! Nu véd jeg ikke, om du har tænkt dig et andet produkt, men jeg antager at du vil sælge en løsning med print på vinyl / folie. Det holder bare ikke...!

 

Æbler er fødevarer, og er som sådan underlagt strenge fødevarekrav. Vinyl indeholder PVC og phtalater, hvorfor de ikke må komme i forbindelse med fødevarer, selv ikke i små mængder.

 

Jeg foreslår polyesterfolie, hvis du ikke selv har tænkt tanken.

Vh

Peter 

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 562
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, jeg har tænkt over det med pvc og phtalater, men kom frem til at hvis det blot var til en gimmik så gik det nok. Men du har da ret en polyesterfolie er det rigtige at bruge (eller en papir klæber). Tak for det, og tak for din omtanke.

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

...og så er der lige detaljen med klæberen: Vinyl, PCV, papir... Det kommer ud på ét hvis klæberen til gengæld indeholder giftige ting og sager.

De typiske skilte-folier er ikke egnet til fødevare.

Og så er det at det store spørgsmål kommer: "Jamen, jeg ser da mange æbler, bannaner og appelsiner som har klistermærker på - og de virker altså ikke specielle?". Nej det er de oftest heller ikke. Men de er produceret og sat på i et sted i starten af "fødekæden" - typisk i det land hvor de er "høstet" og der er de ikke nødvendigvis underlagt de samme regler som hvis der var her i Danmark.

/Jesper

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)