Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af Landbrugsmaskine fra New Zealand.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Pt er min storebror på en rundtur i Australien og New Zealand, og der har han så sendt masser af billeder hjem. Bl.a. sendte han et hjem, som han også har brugt til en artikel. Og deropfordrer hans chef, måske en mulig import af en special maskine til noget halm.

Så derfor vil jeg gerne hører om mulighederne for at importere sådan en maskine, omkostninger, afsætningen af den... for den er ikke helt lille, så "portoen" vil sikkert blive stor.

I DK som er stort Landbrugsland, er jeg ikke i tvivl om at jeg sikkert godt kan få den reklameret i nogle landbrugsblade osv.

Tror i der er marked? Vil gerne høre om folk der har sådan en lign forretning.

Smile 

Sælg ikke det du ikke selv vil købe.
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Om der er et marked er sådan cirka umuligt at hjælpe dig med.

Det vil svare til at spørge om jeg kan sælge en dims i Congo - Hvad er jeres erfaring med salg af dimser?

Kort sagt : Du er nødt til at være meget mere konkret omkring hvad det er for noget du vil sælge, og hvem din målgruppe er.

Den danske ambassade dernede kan ganske givet hjælpe dig på vej omkring reglerne for import af den osv, jeg har tidligere haft god gavn af den danske ambassade i Berlin i forbindelse med nogle kundeforhold i Tyskland. 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Et marked er helt sikkert noget der vil komme. Men en strategi plan er det jeg gerne vil vide: For hvad nu hvis det er vi kommer igang med sådan en import, og så der 6 måneder senere kommer en der forhandler maskiner/Maskinforretning og så også gerne vil sælge denne maskine; hvad gør jeg så? altså kan jeg få ene ret på den? 

Sælg ikke det du ikke selv vil købe.
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Desuden så skal det være et fritidsfrima, så måske over nettet

Sælg ikke det du ikke selv vil købe.
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

 med hensyn til at få salgsrettighederne, er det nemmeste at kontakt producenten direkte og tage en snak med dem (Det er jo ikke engang sikkert at den bliver lavet i NZ)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)