Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyhedsbrev - dobbelt opt-in

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Brink:

Jeg vil undre mig over hvorfor skal de have et incitament til at bekræfte noget de allerede har taget stilling til de vil? Hvis det er fordi de har fortrudt er det jo fint nok.

Det er ikke et spørgsmål om de har fortrudt. Det er et spørgsmål om, at din bekræftelses-email kæmper om opmærksomheden med alle de andre ubesvarede emails i indbakken.

Hvis der er et yderligere incitament for at bekræfte, så vil modtagerne lede efter din mail i bunken udelukkende for at bekræfte Wink

Venlig hilsen,
Christian 

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Brink:

Det kan også være teksten i den mail de får til brkræftelse.

 

Det kan sagtens være teksten, der ikke er sigende nok - derfor har du også mulighed for at rette den. :) Klik dig ind under Postlister -> Webformularer og scroll ned - her finder du information om dine tekster samt adgang til at redigere dem. 

Du kan desværre kun redigere dem på tværs af alle postlister - indtil videre. Vi arbejder på en løsning, hvor tekster er tilknyttet en specifik postliste, så du på den måde kan optimere teksten til de enkelte postlister. 

Det kan desuden anbefales at gøre det tydeligt, at dine modtagere skal klikke på linket i bekræftelses-e-mailen før de er tilmeldt. Det kan du f.eks. skrive med fede bogstaver på siden hvor tilmeldingen foretages.

Fra Odense
Tilmeldt 7. May 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Lars

Jeg prøvede af ren nysgerrighed at tilmelde mig dit nyhedsbrev og modtog også aktiveringsmailen. Og der blev jeg i hvert fald forvirret. 

For det første er det link, jeg skal klikke på ikke genkendeligt fra dit site. Nu kender jeg ikke din epost-løsning - måske det er derfor? Men jeg ville ikke umiddelbart have lyst til at klikke på et link til papayaconsulting...dk, når jeg har tilmeldt mig et nyhedsbrev på columbia.dk. Det vil i hvert til fald gøre mig lidt mistænksom.
Kunne du måske rette link-teksten, så modtageradressen ligger skjult? 

Derudover hæfter jeg mig ved en masse tekst, som gør mig helt træt. Jeg ved godt, at det er oplysende brugerinfo, men det virker lidt overvældende.

Jeg ville korte indholdet ned. Til gengæld er overskriften i din tilmeldingsmail fin. Den siger hvad den skal, som den ligger der i min indbakke.

Mvh. Katrine 

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

webkommunikator:

For det første er det link, jeg skal klikke på ikke genkendeligt fra dit site. Nu kender jeg ikke din epost-løsning - måske det er derfor? Men jeg ville ikke umiddelbart have lyst til at klikke på et link til papayaconsulting...dk, når jeg har tilmeldt mig et nyhedsbrev på columbia.dk. Det vil i hvert til fald gøre mig lidt mistænksom.
Kunne du måske rette link-teksten, så modtageradressen ligger skjult? 

Tankevækkende - jeg vil se om vi ikke kan finde en løsning på det, der gør det muligt blot at linke til en fil på papayaconsulting.dk frem for et site på ebrev.info.

Derudover hæfter jeg mig ved en masse tekst, som gør mig helt træt. Jeg ved godt, at det er oplysende brugerinfo, men det virker lidt overvældende.

 

Jeg vil sørge for at det er tydeligere for vores kunder hvordan de ændrer teksten til noget mere konkret. :)

Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til alle for de gode og konstruktive svar som jeg vil arbejde videre med.

Specielt omkring teksterne kan der helt sikkert gøres noget - både på siden med selve boksen til tilmelding og i den mail som efterfølgende sendes. Jeg vil ikke tage bekræftelsen væk da det så vil være i strid med god skik i henhold til forbrugerombudsmanden.

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)