Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et skattespørgsmål.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Dec 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

det kan lade sig gøre f.eks. at oprette en så at sige "luft" virksomhed på f.eks BVI hvor skatten vidst skulle være lig 0 hvis man ikke bor på øen.  Derpå laver du så et filial i DK som du driver som "agent" virksomhed for det oprindelige firma.
Det oprindelige Firma skal eje de lokaler i driver filialen i her i dk, hvor I så i slutningen af året betaler leje til det oprindelige firma på BVI.  Lejen får i så til at passe med overskudet i filialen, og derved mener jeg vidst kun at skatten blir på ca. 11 procent, og derved ligger pengene på jeres firma konto i BVI...

Nu kan det godt være jeg får tørt på fra andre amino brugere over dette indlæg, bla. grundet at det nok også kan betegnes som skattespekulation. Men jeg tror at vi alle i sidste ende gerne vil have det mest mulige ud af vores krone, så derfor mener jeg det har relavans. :) 

Fra Glostrup
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan told og skat ikke gøre noget ved det? lad os sige man har et overskud på 400.000 virker det så ikke mærkeligt at huslejen lige passer så der ikke er noget overskud? Det jeg prøver at finde du af er om de har mulighed for at gribe ind hvis de mistænker en for at bruge den model du fortæller om? 

Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

ellers sender man en regning på en serviceydelse fra det ene firma til det andet - hov nu er overskuddet i et andet land *ups*

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Dec 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved det kan lade sig gøre. Mener det er den model McD og BurgerKing blandt andre bruger.

 

Fra Glostrup
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for hjælpen KLS

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg tror ikke, at det kan lade sig gøre så enkelt.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)