Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Returnering af varer - hvor meget retur?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har for første gang en kunde som vil returnere nogen varer, fordi de har fortrudt købet.

Hvor mange penge skal de have retur? Både dem for varer og fragt? Eller blot dem for varerne? Og hvad med fragten retur?

 

 

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Fra 9830 Tårs
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunden skal have alle pengene retur, både for varer og fragt! Men skal selv betale for fragten retur.

Skrold antikvariat Antikvariske & brugte bøger, Militær- og krigshistorie samt historie generelt.

Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hurtigt svar.

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Artik Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Korrekt som Kim skriver.

Returret - De betaler fragt
Reklamation - Du betaler fragt

Arbejder lige pt. med et velgørenhedsprojekt som hedder The Turtle Poster, hvor jeg forsøger at samle penge ind til de truede havskildpadder.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal kun refundere fragten hvis kunden returnerer alle de købte varer og beder om penge tilbage.

varerkøb: 400

fragt: 50 

ialt: 450 

returvarer: 400 

Du returnerer: 450 

 

Hvis kunden har købt 3 varer og kun returnerer 2 varer, så skal du ikke refundere fragten. 

Varekøb: 400

fragt: 50 

ialt: 450 

Returvarer: 300

du returnerer: 300 

 Der er simpelthen en lov som siger at hvis en kunde returnerer hele sit indkøb - skal man refundere fragten også. (og den lov synes jeg personligt er forkert... kunden vælger jo at have den luksus at få varen leveret hjemme og undgår at gå i butikker - for mig at se er fragten så den risiko man løber ved at handle online og få en masse fordele derudover :·)

Mange hilsener Helle 

 

Fra Herning
Tilmeldt 28. Apr 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis returneringen skyldes fejl på produket, så ville det nok være god service også at betale returfragten...

Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar... fuldstændig som jeg regnede med.

Har dog lige et tillægsspørgsmål. Nu har en kunde købt et produkt, men bestilt noget forkert ved en fejl og skal have ombyttet til en tilsvarende vare, bare anden farve. Der er det vel også mig som betaler for at sende den nye vare til kunden ik'?

 

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

 Det kommer jo an på dine leveringsbetingelser. Hvis du generelt har sådan at kunden selv betaler for levering af alle byttevarer - så skal hun jo også her. Hvis du normalt betaler fragten for alle byttevarer, så gør du det også her.

Vi har sådan at kunden altid får pengene retur og så skal gå i shoppen og bestille på ny. Det fungerer supergodt og der er mange fordele: det letter returhåndteringen meget og så får du fragten hjem igen på den nye levering :·)

Mange hilsener og god solskinsdag! 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)