Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger et godt tilbud på en hjemmeside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra kbh s
Tilmeldt 18. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg søger et godt tilbud på en simpel hjemmeside for et mindre rengøringsfirma, der skal være en forside og så cirka 4 undersider og en kontaktformular.

Der skal evt. også være en simpel kaldender funktion/booking system, hvor kunderne kan bestille tid over nettet, hvis dette kan lade sig gøre hvad ville det så koste ekstra?

 med venlig hilsen

KSL.

Øens vinduespolering og rengøring Kvalitet - miljø - flesibilitet 23 64 40 40
Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hjemmesiden kan jeg lave for 1500kr ud fra tilpasning af et af de1300 gratisdesigns.

Selve booking delen, har jeg erfaret at det er nemmest at leje sig ind på sådan et system. Så skal i ikke tænke på PBS aftale , gateway osv. 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan sætte det op for dig for kr. 4.000,00 i et brugervenligt CMS med et unikt design.

Med et CMS kan du selv nemt og hurtigt opdatere din hjemmeside direkte fra din egen computer uden nogen ekstra programmer og uden kendskab til programmering.

Har du ikke brug for at opdatere din hjemmeside jævnligt kan jeg sætte et website visitkort op for dig med en kontaktformular og 4-5 undersider for kr. 3.000,00 også i et unikt design.

Ønsker du booking systemet kan det også lade sig gøre men jeg skal bruge lidt mere information om hvordan det skal foregå før jeg kan give dig en pris på det.

Skal kunderne for eksempel betale direkte på hjemmesiden? Eller skal de kunne kigge i en kalender efter ledige tider og så booke en tid hvorefter en mail så bliver sendt til dig om mere info?

Kasper Gadensgaard

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)