Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP... Hjemmeside virker ikke på MAC

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er nystartet med min virksomhed for et par måneder siden og har lige udarbejdet en midlertidig hjemmeside version 2.

Nu har jeg fundet ud af at den ikke kan vises i Mozilla eller på Mac browserne, men tilsyneladende kun på Explorer... I Mozilla kommer der ikke nogen billeder frem.

Jeg har "kreeret" den i Publisher 2003.... www.katalyzer.dk

Håber at høre fra dig Embarrassed

Søren 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

 Du må for gudsskyld aldrig lave en hjemmeside i hverken publisher, frontpage eller andre af de ms programmer hvor de har en wysiwyg-editor. Jeg kan kun sige dig at du må starte forfra, fra bunden, prøv evt tsw webcoder.

Jeg vil gå så langt at sige, at din kode slet ikke er HTML men en eller anden underlig MS standard, som ikke kan bruges andre steder end i MS programmer. 

Fra Odense C
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit indlæg er desværre ikke megen hjælp heller, men måske på længere sigt.

 Få en anden til at lave det for dig og brug din tid på det du er god til. Jeg har gjort det samme, ved at hyre en bogholder og det har virkelig givet mig luft i programmet og jeg undgår uheldige overraskelser.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu brugte jeg lige en ti minutters tid på at lave noget helt fra bunden af. Jeg har kun lavet forsiden og jeg vil sige at man sagtens kunne forbedre siden, både med design og søgemaskineoptimering.

Kig på http://secia.dk/projects/help/katalyzer/

Du kan bare kopirer min kode og lave videre på det, hvis du ønsker. Hvis du ikke selv har mod på at rette det til, kan du eventuelt kan du hyre os til at lave hele hjemmesiden for dig

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg kan også sætte hjemmesiden op for dig hvis du dropper selv at få det til at fungere.

Kildekoden på din nuværende sider er ikke noget der ligner HTML og det er derfor din side ikke virker i andet end IE. Se eventuelt på hvordan WooX har sat det op og arbejd ud fra det.

Fra København
Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig... Tak for din kommentar.

Fra København
Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er rigtig glad for jeres tilbagemeldinger og det arbejde i har gjort...

Tak for det. Jeg vil sørge for IKKE at anvende Publisher mere :-)

Bedste hilsner

Søren

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)