Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på designet?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg - og et webburea - er ved at ligge sidste hånd på vores nye webshop, og vil derfor gerne lige høre hvad I (kloge mennesker) synes om sitet.

Folkene bag webbureaet er rigtig gode til at programmere, men knap så gode til det grafiske. Jeg vil derfor især gerne høre fra folk med gode råde til denne part. Selve siden som I skal give feedback på, består pt. af "sludder og vrøvl" og tilfældige billeder, da vi er i gang med at testkøre og rette til. Det er altså mest gode råd til grafikken jeg søger... Eksempelvis, skal der rammer omkring kategorierne? skal knapperne med "læs" og "auktion" ændres? Skal ...skal ....skal?

Dubuy.dk - som shoppen kommer til at hedde - består af både en shop og en auktion, og kan foreløbig ses på http://dubuy.alvision.dk/

Jeg håber at modtage en masse gode konstruktive forslag, så jeg kan få finpudset sitet.

På forhånd tak!

Vh Kenneth 

 

 

 

Kenneth Madsen http:/www.dubuy.dk

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 02:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil da gerne starte med et par ting.

Jeg synes, siden fremstår flot med det sorte og med de røde overskrifter, pæn margen osv. Måske kunne mellemrummene mellem bogstaverne i overskrifterne være lidt mindre, og (lampe)mønsteret på baggrunden er jeg ikke så vild med. Derimod kan jeg godt lide tegningerne i toppen - men der må også godt være lidt grafik/billeder.

I menuens anden linje er sætningen lidt for lang (eller menuen er for smal), sådan at hele menuen hopper, når man holder musen over linjen, hvilket jeg synes er lidt synd.

 Mvh. Kitt

 

 

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så lige - den hvide skrift på de røde menuknapper er meget mere læselig end den sorte.

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Viborg
Tilmeldt 15. Aug 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ganske kort:
Der sker et eller andet helt grundlæggende forkert, når man ser siden i Safari på Mac.



Jeg har også prøvet via Firefox, hvor den nok ser mere normal ud:

 


soelver.dk - freelance illustrator 

Fra Herning
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil meget gerne høre fra flere Big Smile

Er der ikke andre der har gode ideer, forslag og kommentarer til layout´tet/grafikken på http://dubuy.alvision.dk/

Jeg vil meget gerne høre fra jer...

Kenneth Madsen http:/www.dubuy.dk

Fra Vilnius, Litauen
Tilmeldt 13. Nov 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ser siden i Fireox.

 

Maks luder-bemærkning:

Der er en mærkelig sort plet øverst til venstre i det hvide område...

Baggrundsbilledet virker ikke så godt helt i toppen.

  

Tilmeldt 21. Apr 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Kenneth

Jeg ville nok prøve at få jeres logo/logotype dubuy.dk gjort mere synligt,
ved at forenkle jeres top.

I kunne overveje om I skulle flytte navnet(dubuy.dk) op i det sorte felt? Måske helt ude til højre?
Gøre de hvide menupunkter sorte og flytte dem ned i det hvide område over shop/auktion/information?
Så ville jeg flytte dk ikonerne, ned under indtast email, i venstre spalte.

Det var bare et par hurtige input.

God fornøjelse med projektet.

 

 

Fra Køge
Tilmeldt 3. Feb 07
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser ganske godt ud.

* Når man peger på et "langt" menupunkt, lige nu kun "gavekort...", så ombrydes teksten, når den vises med fed, så resten af menuen hopper ned.

* Fjern funktionen til, at man skal oprette en konto, inden man kan handle. Flyt punktet til efter det afsluttede køb, hvor kunden så kan oprette en konto med et enkelt klik. Ellers forsvinder de kunder, der ikke har lyst til at oprette en konto.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Forsiden. Lige efter teksten:

"Så... læn dig tilbage, og se dig om i butikken. Der er helt sikkert noget du kan bruge." Her er der et billede af..?? Hvorfor?

Din top er dels lidt kedelig, dels er dit Dubuy.dk for lille. (Har det noget med Dubai at gøre i øvrigt?) 

Eller kan jeg godt lide designet.

/Jacob 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)