Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er blevet udelukket fra google adwords?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 23. Apr 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 Jeg har den tvivlsomme fornøjelse at min adwordskampagne er blevet stoppet af google adwordsteamet, uden begrundelse.

 De forklarer mig at de har opdaget en raltion til en anden konto som er ulovlig og derfor er min også blevet lukket. Det er den eneste forklaring
jeg får og jeg har ikke en jordisk chance for at de vil høre på mig når jeg gør opmærksom på at det ER en fejl, da jeg altid kun har haft den
ene konto. De har også sparet for adgang via mine 2 kreditkort og min webadresse - meget effektivt!!

 Det er mit levebrød de tager fra mig - jeg har alle mine klienter fra adwordsmarkedsføringen. 

 Hvad pokker gør en klog?

Mvh MChristensen

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er nok ikke noget du kan gøre. De lukker normalt heller ikke folks konto uden grund.

Jeg kan godt forstå at de ikke gider at høre på undskyldninger... Yes

Tilmeldt 23. Apr 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget fyldestgørende og brugbar kommentar :-)

Jamen for pokker, du tager udgangspunkt i at jeg ikke har rent mel i posen og ikke udgangspunkt i det jeg skriver. Kunne det være
en mulighed at google har lavet en fejl?  Hvis jeg havde haft oprettet en anden og ulovlig konto så ville jeg vel vide det? Og dermed ikke have nogen grund til at søge anden forklaring en den adwordsteamet har givet mig.

 Er der nogen andre, der har en ide om hvordan jeg får google i tale?

Mvh

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

   Ved ikke hvad du skal gøre, men se bort fra remydk´s svar....det er ikke unormalt der kommer disse usympatiske og intetsigende indlæg fra hans side.

Tilmeldt 23. Apr 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay Kenneth

Tak for det.

mvh
martin

Fra Holstebro
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Øv, for en sur situation at stå i - noget som alle der er afhængige af Google Adwords må frygte og jeg synes virkelig det er usympatisk og uproffesionelt af Google ikke at ville høre på en kundes udlægning af sagen. Er det ikke muligt at ringe til Googles danske afdeling og se om man kan få dem i tale ad den vej? Hvad har du prøvet indtil nu?

2 GB Gratis Online Backup på www.bzcure.dk
Be secure with bzcure.

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Surt show.

Udover blot at opfordre dig til at blive ved med at udbede en mere fyldestgørende forklaring fra Google, vil jeg opfordre dig til at bruge pusterummet på at kigge på din markedsføringsstrategi (eller rettere, at få lagt dig en). Det lader til at være på tide. Undgå for alt i verden at lægge alle dine æg i samme kurv! Som du nu ved er det alt for risikabelt at stole fuldt ud på en enkelt markedsføringskanal.

Sæt dig ned og undersøg, hvor du med fordel vil kunne markedsføre din forretning. Yahoo! Search Marketing er en åbenlys mulighed, men mon ikke der er andet end lige contextual ads, du kan gøre brug af? 

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

alternativt, få en adresse et eller andet sted, skift domæne. og brug bankoverførsel.. så har du en google konto der virker igen.

Tilmeldt 23. Apr 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 07:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Tak allesammen for Jeres svar. Jeg har prøvet at kontakte google via Deres USA nummer. De vil ikke stille mig om til det danske
adwordsteam og den danske afdeling svarer ikke på mine mails længere - yderst provokerende og ekstrem dårlig kundeetik.

 Jeg har nu, som forslået, bestilt et nyt domæne med et nyt navn. Jeg vil bestille et helt nyt Visa/Dankort med et nyt kortnummer, så må jeg vel
kunne starte en ny konto op uden problemer.

 Det er sgu lidt uhyggeligt at google er så store at de dybest set kan bestemme at de lukker en virksomhed. Jeg må sørge for at dække mig
bedre ind mht markedsføring. Jeg vælger at se det som en udfordring til at lave et endnu bedre website og en endnu bedre adwordskampagne, nu her
hvor følelserne har lagt sig igen.

 Tak for Jeres opmærksomhed - jeg vil helt sikket bruge noget af min tid her på dette site, der er mange guldkorn og jeg kan virkeligt godt bruge
dette netværk, da jeg er behandler og ikke ser andet en klienter (rolig nu)  Smile

 mvh

martin

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht. til svar fra Google, så har jeg kontaktet dem / de / den / hvem ?

Da jeg havde indicier om kliksnyd på min kampagne, kontaktede jeg dem

og fik det autosvar at mit spørgsmål var uden for kategori og at jeg skulle prøve igen.

Det gjorde jeg så, men fik intet svar Tongue Tied

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)