Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Årslev
Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Set med et par grafiker-øjne så synes jeg der er nogle store mangler :)

euroadvertisenet.com virker lidt rodet, men det er nok svært at undgå med alle de reklamer. Noget af teksten er centreret, men en menu er højrestillet og en anden venstrestillet, og annoncerne er også venstrestillet ... det bidrager ikke til ordenen :) Det virker forkert med al den luft når ruller nedad, mangler der noget tekst?

Og så er det lidt forvirrende med de tre menuer du har, kan det ikke rykkes sammen til to? 

script.web.surftown.dk er meget bar, og virker ufærdig. Det vil hjælpe med nogle rammer og kasser til at skabe lidt struktur. 

Når jeg ser dine sider virker de ikke nye og up-to-date grafisk set, og jeg synes ikke at de viser at der er tale om et seriøst foretagende. Håber du kan bruge det til noget og jeg ikke er for hård :)

 

Med venlig hilsen
Tino Cordes
Freelance grafiker - www.tinocordes.dk

Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej du var bestemt ikke for hård ved mig.
Jeg spørg jo af den ene simple grund at jeg jo netop gerne vil have et ærligt svar da jeg så på den måde kan forbedre mine projekter en del.
Tusind tak fordi du tog dig tiden til at kigge på nogen af mine projekter og komme med en så dyb kritik, mange af punkterne er allerede taget op til revurdering...Så forresten at du os var fra Odense NØ...rart at hilse på endnu en fra den grønne ø er selv fra Odense NØ.

Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 167
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med det første svar.

Jeg har to ting:

Den mindre vigtige:  Der var en mega irriterende topbannerreklame første gang jeg så siden, den blinkede ustyrlig, og jeg kunne i koncentrerer mig om at læse teksten. Derudover syntes jeg ikke at du overdriver ved at have reklamen lige over indholdet på forsiden.

Den vigtige ting: Jeg forstår ikke hvad det er du tilbyder. Jeg har læst hele forsiden, havde det været en side jeg tilfældig var landet på ville jeg kun have læst til når du skriver "PAYPAL on a NET-30*" Har ingen anelse om hvad det betyder. (hvis siden kun er for personer, med en hvis baggrundsviden kan det måske være fint nok).

Hvis du skal fange mig, skal du skære det ud i pap. Den bedste måde vil måske være at beskrive det du tilbyder i 3 punkter. eksempel: 1. registrer dig; 2. ?????? 3. Få penge overført til din konto.

Punkterne må gerne være med nogle symboler, som på www.illux.dk forside.

Hvis du kan bruge min feedback, kan du betale det tilbage ved at besøge en lignende post jeg har lavet om min hjemmeside http://www.amino.dk/forums/t/32278.aspx  

 

Venlig hilsen

Anders

Illux nu med wallstickers www.illux.dk/forside/wallstickers 

Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)