Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kost tilskud

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Mar 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hola mi aminos :o)

 Er der nogle som har erfaringer med at importere kost tilskud (her iblandt også vitaminer) fra USA ?? som eventuelt har nogle gode råd om hvad man skal være opmærksom på og hvilke ting man skal huske på.

Jeg har fundet ud af at man skal registrere sig som importør, men er der nogle der har praktiske erfaringer med dette ??

 

mange hilsner

 

Mr west, mr fresh :) 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mrwest:

Hola mi aminos :o)

 Er der nogle som har erfaringer med at importere kost tilskud (her iblandt også vitaminer) fra USA ?? som eventuelt har nogle gode råd om hvad man skal være opmærksom på og hvilke ting man skal huske på.

Jeg har fundet ud af at man skal registrere sig som importør, men er der nogle der har praktiske erfaringer med dette ??

 

mange hilsner

 

Mr west, mr fresh :) 

 

 

Hej

Inden du nu bliver alt for fresh bør du nok lige undersøge lovgivningen på området. Vi har verden skrappeste medicinal lovgivning og lægemidelstyrelsen slår meget hårdt ned på lovovertrædere.

 Alt afhængig af hvad produkter / indholdsstof der er tale om administreres lovgivningen henholdsvis Fødevarestyrelsen og lægemiddelstyrelsen.

 

 

Tilmeldt 1. Mar 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

 

tak for svaret !!

Hvis nu fødevarestyrelsen/lægemiddelstyrelsen har godkendt produktet og siger go til det. Er der så noget jeg skal være opmærksom på ??? 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)