Hej alle Aminos :) Tak for alle de gode indlæg, har de sidste par dage brugt alt min tid, på at læse en masse indlæg om at starte e-shop. Jeg har besluttet mig for at blive 100% selvstændig inde for det næste år. derfor vil jeg starte med en E-shop, syntes jeg har fået en rigtig god idee og derfor skal det have en chance! Min målgruppe er primært mænd fra 12-30 år. beløbet som der vil blive købt for på min side, vil være omkring 30-50 kr. pr handel. da dette ikke er et ret stort beløb, syntes jeg det ville være smart hvis fx. unge bare lige kunne sende en sms, der kostede dem 30-40,- i tlf regning at sende, også var det betalt. nogen der ved hvordan SMS betaling foregår? er det lovligt hvis en knægt på 14 år betaler 35 kr. vi SMS? Ewire og PBS syntes jeg er lidt dyre. 2-3 kr. pr handel med kort er lidt, meget når et køb kun er 30 kr. og fragt er omkring 15 kr. Jeg skal self også kunne tage Dankort / VISA / Electron / Mastercard / American express osv.
Håber der er nogen der har nogle gode forslag :) ellers må i have en rigtig god dag!
|
SMS-betaling er MEGET dyre end de gebyrer du betaler ved PBS... Du kan hurtigt komme op at betale 20-30% i gebyrer til teleudbyderne...